Ha azt ugyan nem is értettük teljesen, hogy miért választotta a Chanel a nagyon fiatal és gyermekien bájos Emma Watsont az új arcának, az már sokkal világosabb, hogy a Miu Miu mit lát Vanessa Paradisban. Az énekes- és színésznő törékeny porcelántündér-jellegű arcával és testalkatával, Johnny Depp névre hallgató barátjával (aki még mindig nem vette el, a híresztelésekkel ellentétben) azért is tetszett meg Miuccia Pradának, mert „egyfajta erőteljes függetlenséget” sugároz. A harmincöt éves sztár a Miu Miu 2008 ősz/téli kampányának arca lesz, és egyes pletykák szerint részben azért váltják le vele Kirsten Dunstot, mert ő nemrég elvonókúrára vonult be.
A kampányfotókat Mert Alas és Marcus Piggott készítette Los Angelesben, és kicsit olyanra sikeredtek, mintha egy búvárruhás szuperhősnő tekintene vissza a képről. Az őszi szezonra a Miu Miu kissé besportosított, és a szóvivőjük szerint ennek megfelelő vizuális kifejezőeszköze Paradis, aki „a törékenység és a nőies erő együttesét testesíti meg”, míg Dunst egy romlottabb erotikát képviselt. A Fashion Week Daily által publikált közlemény szerint a divatcég a kampányokban mindig egyfajta dramatikus hatásra törekszik, amely a nőiségről folytatott párbeszédet viszi tovább. „A kampány a szépség, az intellektus, a képzelőerő és a különbözőség témáit taglalja”. Vanessa Paradis, úgy tűnik, tökéletes alapanyagot nyújt a kérdésfeltevéshez.