A negyven közeli szupermodellekre gerjednek a nagyok

Nemrég olyan szupermodellekről szavaztak a Tejben-vajban olvasói, akik az új Evangelisták és Campbellek lehetnének, bár egyesek szerint ezt kétségbe vonja girhességük. Az új hírek szerint pedig akár az is megkérdőjelezi Agyness Deyn, Doutzen Kroes és társainak világhódító útját, hogy a hatalmas márkák visszatérnek a Freedom-szépségekhez. Az őszi Prada-kampány Linda Evangelistáé, az Yves Saint Laurent arca pedig Naomi Campbell lesz. Még szerencse, hogy jó pár hónappal ezelőtt elkészítették róla a képeket Párizsban, mert a mániákus botránycsináló hamarosan belevetheti magát a kétszáz órányi közmunkába.

Igaz, hogy már közelebb vannak a negyvenhez, mint a harminchoz, olyan karizma árad belőlük, ami miatt megéri a nagy divatmárkáknak, hogy a hamvas húszévesek helyett őket alkalmazzák. Én legalábbis ezzel tudom magyarázni, hogy Linda Evangelistára és Naomi Campbellre esett a Prada és az YSL választása. Persze az is szerepet játszhat ebben, hogy az ő nevük kábé két évtizede ismerősen cseng, és nemcsak a fashion victimek fülében. „Elképzeltük, hogy milyen gyönyörűen fest majd ebben a kollekcióban” – mondta Miuccia Prada a WWD magazinnak Evangelistáról, aki egy csupa csipke darabban pózol a cég egyik új kampányfotóján. A képeket Steven Meisel divatfotós készítette tavaly áprilisban egy New York-i stúdióban, és elsőként a Vogue Italia augusztusi számában lesznek láthatók.

Naomi Campbell valószínűleg még nem sejtette, hogy részben pont egy YSL-költemény miatt fog leköpni egy rendőrt, amikor idén márciusban Párizsban divatfotókat készített róla Ines van Lamsweerde és Vinoodh Matadin a márka új kampányának a számára. Az AFP jelentése szerint Campbell részben annak köszönheti a szerződést, hogy az olasz Vogue júliusi számában kizárólag fekete modelleket alkalmaz. Ezt jól is teszi, és nemcsak azért, mert az agresszív modell folyamatosan kikel a divatszakma rasszizmusa ellen. Mit gondolnak olvasóink, a ’80-as évek szupermodelljeit tényleg nem veri senki a maiak közül? Vagy ez csak egy izzadtságszagú próbálkozása a cégeknek a nevük fényezésére?

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek