Hiába, mi sem tudjuk megállni, hogy ne tudósítsunk minden egyes alkalommal a sztárok által "tervezett" divattermékekről. Az új évezredben ugyanis nem elég, ha egy celeb simán csak szponzorál vagy reklámoz egy terméket - nem, úgy kell csinálnia, mintha ő is tervezte volna azt.
Előrebocsátjuk, hogy Rihannának két okból van megbocsátva minden a következő 2 évre előre:
1. Amellé, hogy eszméletlenül néz ki, még jól is öltözködik.
2. Vállalható és élvezhető, idegesítő allűröktöl mentes popzenét nyomat.
Emiatt bocsátjuk meg neki pl. azt is, hogy az első 4 videoklipje gyakorlatilag egy-egy mobiltelefonreklám volt, hogy youtube-os klipjei végére is be-beilleszt egy-egy szemrebbenés nélküli reklámszlogent, és a termékeknek a Spice Girlst megszégyenítően széles skáláját szponzorálja kínosnál kínosabb akciók keretében.
És most már persze neki is van egy "kollekciója", amiben külön szimpatikus, hogy legalább a "tervezte" szót sehol nem használja a hozzá tartozó kampány. Natalie Portman ugye vega cipőket árul, hát Rihannának is kerestek valami olyan terméket, ami igazán passzol hozzá. Hogy a kreatívok mit találtak ki, az kiderül a hajtás után.
Tehát a sztori az, hogy a tavalyi nyár slágere ugye az Umbrella volt, ami az óceán mindkét oldalán népszerűségi rekordokat döntött, és még mi is meghallgattuk egyszer most itt a poszt írása közben. A szám sikerét azzal az igen kézenfekvő marketingfogással próbálták tovább növelni, hogy a címben szereplő tárgyból, azaz az esernyőből gyorsan készítettek pár darabot, amik Rihanna nevével voltak ellátva.
Azóta Rihannának két új száma is megjelent, amik közül az újabb, a Don't Stop the Music máris nagyobb nézettségű a youtube-on, mint az Umbrella, de most egy meglepő fordulattal kiderült, hogy az esernyős akciót mégse csak egynyári, vicces marketingfogásnak szánták. A napokban megjelent ugyanis Rihanna második esernyőkollekciója!
A legelképesztőbb az egészben, hogy most sem kezdtek el különösebben fickándozni design-téren az ernyőkkel, egyszerűen rájuk van nyomva az énekesnő neve és kész. Itt lehet rendelni belőle, egy darab 15 dollár (azaz 3000 Ft sincs).
Azért reménykedünk, ez nem annak a jele, hogy Rihanna képtelen továbblépni, és hamarosan szőröstül-bőröstül beszippantja az ernyőbiznisz. Ugyanolyan kár lenne érte, mintha a UB40 tagjai '83-ban beálltak volna borásznak, mintha Madonna az ezredfordulótól amerikai pitesütő franchise éttermeket indított volna be, vagy mintha Robbie Williams mondjuk autórádiókat adna-venne legutolsó No1. kislemeze óta.