Vajon miért karikáztuk be pirossal a mosógépből frissen előhúzott Lolát öt helyen is? Ezt csak az tudja meg, aki kattint és továbbolvas.
Mindenhez van megjegyzésünk. Nézzük szép sorjában.
Lola felsőteste valamelyest keretes szerkezetet kapott azáltal, hogy a bizonytalan eredetű láncból a jobb csuklójára is tekert valamennyit. Hogy ne legyen annyira unalmas, a kiegészítőszett ezen darabját egy olyan zsineggel kombinálta, amit afrikai bevándorlók sóznak a járókelőkre parkolókban és pályaudvarokon világszerte, jövedelemszerzési célzattal. Ha jól látjuk, akkor ez talán egy "autentikus" afrikai darab! Ha pedig ez így van, akkor valószínűleg a lánc is autentikus, tehát a fenti hipotézisünk a kerékpárral kapcsolatban egyre valószínűbb. Lola ártatlanságáért ezentúl nem mernénk tűzbe tenni a kezünket, bár valószínűleg pontosan az volt a célja ezzel a ruhaösszeállítással, hogy mindenki ilyen veszélyesnek gondolja őt, mint mi most.
Lola egy vékony övvel fogja át... a pólóját. Nehogy szétessen. Lola nyilván annyira laza, hogy kell rá egy ilyen biztonsági öv. Vagy lehet, hogy hátul ő is a cigijét tartja benne?
Lola szereti a retrót is: egészen 2003-ig nyúlt most vissza azáltal, hogy a bal kezére egy fekete csuklószorítót húzott, ami, ha jól emlékszünk, 3-4 nyárral ezelőtt volt divatban. Lola továbbá a gótikus stílus jegyében feketére lakkozta a körmét, így az ráadásul még harmonizál is színben az övével és a csuklószorítójával. Szerintünk ez azt jelenti, hogy bár Lola "merész", közben ugyanakkor "igényes" is.
Kíváncsiak lennénk, hogy olvasóink is hasonló következtetésre jutottak-e.
(fotó: Lightmedia)