Az Egyesült Arab Emírségekben kapható egyetlen életmód- és divatmagazin a Kohl, amely magyarul annyit tesz, hogy „Fekete Szempillafesték". Ez a kiadvány tudhatja magáénak a világ legdrágább női magazinja címet, még ha ez az ár csak az első példányszám egyetlen darabjára értendő is, melynek borítóját a megjelenés alkalmából arannyal és gyémánttal ékesítették.
Mivel a technika még nem képes arra, hogy egyszerű nyomdai eljárásokkal felvigye a papírra ezeket, a kiadó neves ékszertervező és -gyártó Damas céget kérte fel ennek kivitelezésére. Az ékszerészek a címlappal 86 órán keresztül bíbelődtek, mire mind a 91 gramm arany és 622 darab fényesen csillogó gyémánt rákerült, a burzsuj hölgyek elkápráztatására.
A magazint elárverezték, a befolyt összeget pedig jótékonysági célra fordították: egy gyerekekkel foglalkozó dubai terápiás központnak ajánlották fel - írja Jeremy, a World's Most Expensive Magazines bloggere.
Tetszik önnek a Dívány Shopaholic blogja? Keressen bennünket a Facebookon!