A Kiehl's amerikai kozmetikai márka nevéhez fűzödik az Act Any Age (magyarul talán Viselkedjen bármelyik kornak megfelelően) elnevezésű kampány, amelynek keretében azt kérték a résztvevőktől, hogy ne törődjenek a valós korukkal: táncoljanak úgy, ahány évesnek érzik magukat! A bőrápolással foglalkozó cég videót is készített a projekthez, amelyre a Designtaxi oldalán bukkantunk. Bár az ötlet nem egyedi, a végeredmény mégis nagyon szerethető lett.
A kampányt Ellen Linger harvardi pszichológus professzor 1981-es kísérlete inspirálta. A koncepció akkor az volt, hogy néhány, a hetvenes éveikben járó férfit öt napra beköltöztettek egy olyan házba, melynek berendezése, de még az odabenn fogható tévéműsorok is 1959-et idézték. Ezután arra kérték őket, viselkedjenek úgy, mintha 22 évvel fiatalabbak lennének. A vizsgálatok kimutatták, hogy a kiadós nosztalgiázás után az alanyok egészségi állapota javult – beleértve a hajlékonyságot és a látást is.
Chris Salgardo, a Kiehl's elnöke a Fast Companynek elmondta, bíznak benne, hogy a videó inspirálóan hat majd mindazokra, akik megnézik, és nem mondanak le dolgokról, amelyeket szeretnének megtenni csak azért, mert elmúltak ötven-, hatvan- vagy éppen hetvenévesek. Az alig kétperces végeredményt megtekintheti a videón – megéri, szánja rá azt a kis időt! Ha pedig az Instagramon, Twitteren vagy Facebookon megosztaná a saját táncát, használja az #ActAnyAge hashtaget!