Első ránézésre talán nem olyan egyértelmű, hogy mi is volt az üzenete a művésznek ezzel a fekete-fehér fotósorozattal, amin a bajuszos Adolf Hitler, Sztálin, vagy a szürrealista festő, Salvador Dalí látható csecsemőként. A provokatív hirdetés pedig nem kamu, az M&S Saatchi kreatív igazgatója, Ganesh Prasad Acharya készítette a „Using condoms with care” címmel futó kampánysorozat részeként, mellyel a védekezés és óvszer használat fontosságára kívánja felhívni a figyelmet. Egy nem tervezett bébi könnyen felülírhatja a jövendőbeli terveid, életminőséged, sőt a teljes életed is - figyelmeztet a kampány, amiről a Designtaxi.com számolt be.
Persze nem meglepő, hogy a nyomtatott formában is megjelent, ellentmondásos érzéseket keltő hirdetés vegyes reakciókat váltott ki, sokan fantasztikusnak titulálták az ötletet, míg mások inkább úgy vélték, hogy Acharya üzenete nem túl hatékony és kommunikatív.
Az indiai származású művésznek nem ez az első sokkoló munkája, a tavalyi év végén például egy hátborzongató sorozatot készített „Ha eltűnnek a fák, eltűnik az állatvilág is” címmel India egyik első környezetvédelmi lapjának, a Sanctuary Asiának, melyben az esőerdők kiirtása ellen kampányolt.