Madonna fűzője kólásüvegre került

Bemutatták Jean Paul Gaultier Diet Coke-nak készített design-palackjait – egy bizarr kisfilmet már láttunk ebben a témában a tervezőtől, ha tetszik a termék, most meg is vehetjük a trendire fazonírozott palackokat

A Coca Colától nem idegen a divattervezőkkel való közös munka, nemrég a "Tribute to Fashion” című projectben a Moschino, Alberta Ferretti, a Blumarine és az Etro saját tervezésű üvegeit mutatták be a közönségnek, és Karl Lagerfeld is szép csomagolást tervezett a márkának. Az új "Night & Day„ címen futó együttműködésről már egy ideje keringenek kampányvideók az interneten, a kész termékeket és a hivatalos kampányfotókat viszont csak a napokban hozták nyilvánosságra.

Lagerfeld saját sziluettjét tette annak idején a limitált szériás palackokra, Gaultier Madonna kilencvenes évekbeli erotikus és sikkes korszakát, valamint a védjegyévé vált matrózcsíkos pólót választotta témául az üvegek díszítéséhez. A hivatalos reklámfilm jóval rövidebb és világosabb, mint a korábbi rövidfilm, íme:

Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.