A sebhely nem divat

Olvasási idő kb. 2 perc

A Topshop azzal váltott ki felháborodást, hogy sebhelyeket imitáló aranytetkókat dobott piacra 8.50 fontért (3550 forint) – írja a Daily Mail. Bár a márka azt állítja, a puszta jóindulat vezette őket, amikor Lucie Davisszel, a neves Central Saint Martins diákjával megterveztették a sebhelyes felnyalós tetoválásokat, sokaknak nem megy át az üzenet és Twitteren, Facebookon, sőt, petícióval lázadnak a Topshop ellen. "A Photoshop és egyéb bőrszépítő technikák korában mindig nagy nyomás nehezedik ránk, hogy tökéletes legyen bőrünk. Lucie rajzaival arra szerettük volna ösztönözni az embereket, hogy jobban elfogadják önmagukat, szeressék tökéletlenségeiket és bátran hívják fel a figyelmet rájuk" – áll a Topshop közleményében.

Topshop sebhelyek: kattintson a képre, nagyobb lesz!
Topshop sebhelyek: kattintson a képre, nagyobb lesz!

A 'statement' kollekcióban a hegek mellett szeplőket és zúzódásokat is lehetett venni, de mostanra minden eltűnt a Topshop oldaláról, legalábbis nem kereshetők a megosztó termékek, szóval a petíció valószínűleg célt ért. Zúzódásos tetkóért egyébként nem kell messzire mennünk, ha tényleg jó cél mellé szeretnénk állni (és nem saját bőrünk tökéletessége foglalkoztat), a magyar Tatz-nél vásárolhatunk sebeket a #nekemisfáj kampány keretében. Magyarországon minden 5. nőt bántalmaznak: a Tatz termékeivel együttérzésünket mutathatjuk meg, de nem csak szolidaritást vállalunk a bántalmazottakkal, hanem a csomag teljes árával az Ökumenikus Segélyszervezet bántalmazott családokat befogadó menedékházát támogathatjuk.

A Topshop ezzel elvileg jót akart.
A Topshop ezzel elvileg jót akart.
 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek