Emlékeznek még a 2000-es évek elejére-közepére, amikor mindenki Puma sportcipőben mászkált? Azóta bő 10 év eltelt, és úgy látszik, a márka szeretné újra életre kelteni ezt a jelenséget – ehhez pedig nem kisebb sztárt kértek fel, mint a hétszeres Grammy-tulajdonos Rihannát. A CFDA-díjas énekesnő ezzel új szintre emelheti divatikon státuszát, ugyanis a német márka őt választott kreatív igazgatójává, ami azt jelenti, hogy ő felel majd a női sportkollekciókért (beleértve a cipőket is). A ruhákból idénre kifogyó Rihanna hétfőn repült a herzogenaurachi központba, hogy a tervezőcsapattal tárgyaljon: kiválassza színeket, stílusokat és megbeszéljék a fő csapásvonalakat.
A szerződés egyébként több évre szól, és a tervezési munkálatok mellett – Usain Bolton és Mario Balotellin kívül – ő lesz a Puma egyik nagykövete és a 2015-ös őszi-téli kampányának arca is. A modellkedés nem áll távol tőle, ugyanis korábban láthattuk a Gucci, az Emporio Armani és a Balmain plakátjain is. "A Rihannával kötött szerződés hatalmas lépés az életünkben" – mondta Bjørn Gulden vezérigazgató. "A nagyravágyása, a karizmája és az egyénisége teszi őt tökéletes nagykövetté. Kíváncsian várjuk, mi sül ki ebből" – tette hozzá.
A múltját tekintve a Puma nagy valószínűséggel nincs rászorulva a tervezői segítségekre, sokkal inkább az énekesnő népszerűségét szeretnék kihasználni, hogy növeljék az eladásokat, megállítsák ezzel az elmúlt három év lejtmenetét, és felzárkózzanak két riválisokhoz, az Adidas-hoz és a Nike-hoz. A márka amúgy a Keringhez tartozik: tudják, ez az a konszern, ami magában foglalja a Guccit is (ahol egyébként a napokban jelentették be a vezetőcserét).