Marc Jacobs maszturbálással hívja fel magára a figyelmet

Hol vannak már azok a visszafogott idők, mikor Tom Ford a Gucci 2003-as kampányát olyan pikáns divatfotókkal dobta fel, melyen a divatház ikonikus dupla G logója az akkor 24 éves Carmen Kass borotvált szeméremszőrzetében köszönt vissza Mario Testino képén? "Kilenc évvel ezelőtt a felháborodott divatrajongók mélyen sértőnek és rendkívül károsnak ítélték a „Public Enemy” néven becézett reklámot" – mondja a Vogue.com egyik szerkesztője. Akkor vajon most mit szólnak?

A médiát sokszor zavarba ejtő Marc Jacobs úgy döntött, készít egy igazán megdöbbentő és provokatív kampányt a témában. Legújabb hirdetésében egy ismeretlen kockás inges modell maszturbál egy park közepén, legalábbis úgy tűnik: de csak úgy tűnik, mert a srác egyszerűen csak a napszemüvegét tisztogatja.

Ön mit gondol a reklámfilmről?

A The Cut blog szerkesztői kinyomozták, hogy a 295 dolláros, 65500 forintos napszemüveget Marc Jacobs egyik alkalmazottja, a New York-i Soho-ban található üzlet eladója, Andrew Wey népszerűsíti.

A divatház hivatalos Twitter oldalára a múlt héten tették ki a hirdetést a „Hé,te! Aztán nehogy homályos legyen!” felirattal, és a videó szinte perceken belül végigfutott a közösségi oldalon. Természetesen a kisfilm megosztotta az internetezőket, volt aki ravasznak és viccesnek találta a látottakat, de többen felháborodtak a semmin, és el sem hitték, hogy ilyen szpotot szabad készíteni.

Marc Jacobsnak nem ez az első meghökkentő húzása, 2010-ben kiadott Bang nevű illatát saját maga promotálta beolajozva és meztelenül. Juergen Teller képein akkor csupán egy túlméretezett parfümös üveget tartott ágyéka elé a Louis Vuitton 47 éves designere. Ön szerint vicces az új Jacobs reklám , vagy botrányosnak találja a becsapós kisfilmet?

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek