Aki esetleg úgy érzi, hogy nem igazán szólítja meg az a kollekció, amit Madonna és lánya, Lourdes tervez Material Girl névvel, annak nem feltétlenül kell lemondania arról, hogy olyan holmira költse véres verejtékkel vagy kicsit könnyebb úton megkeresett pénzét, ami a híresség keze nyomát (vagy inkább nevét) viseli magán. Az énekesnő ugyanis összefogott a Dolce & Gabbana két alapítójával, hogy egy közös napszemüveg kollekciót dobjanak piacra. Stefano Gabbana és Domenico Dolce állítólag ötven napszemüvegtervet küldött át a hírességnek, hogy kedvére válogathasson a fazonok között, vagy akár módosítson is a vázlatokon, ha úgy tartja kedve.
A WWD információi szerint az ominózus kiegészítőkön egy közös MDG-logó lesz látható, és áruk 248 és 289 dollár (kb. 48 ezer és 56 ezer forint) között mozog majd. Ja, és a hat darabból álló kollekció valamikor májusban debütál. Stefano Gabbana a WWD-nek elmondta, hogy nagyon izgatottak, és az együttműködés egy igazán építőjellegű élmény volt a számukra.
Bár az olasz tervezőpáros és Madonna eddig is nagyon jó viszonyt ápolt egymással, eddig meglepő módon egyetlen közös vállalkozásuk sem volt, és most tekintsünk el attól, hogy az 51 éves híresség lett a cég tavaszi reklámkampányának arca. A napszemüvegeket népszerűsítő hirdetéseket egyébként a tavaszi/nyári reklámfotókhoz hasonlóan Steven Klein fotós jegyzi. A kampányban természetesen maga Madonna a főszereplő, és persze a mellékelt képeken is valamivel fiatalabbnak néz ki a koránál.