A közösségi médiában szólalnak fel a Hooters alkalmazottjai az új egyenruha ellen, amely túl sokat mutat.
A héten több munkatárs is felkereste a TikTokot és rengeteg videót töltöttek fel az új nadrágokról, amelyek „olyan rövidek mint a fehérnemű”. A videókban az alkalmazottak a szűk egyenruhák miatt panaszkodnak, és összehasonlítják az újakat a korábbi, lényegesen hosszabb nadrágjukkal.
Szóval a Hooters-lányok új bugyit kaptak. Mármint rövidnadrágot – írta a TikTok egyik felhasználója. Szeretem a munkámat, de nem szeretnék alsóneműben dolgozni – írta egy másik.
Az étteremlánc „kívánatos ételeiről, a hideg sörről, sportközvetítésekről és természetesen a Hooters-lányokról” ismert – eképpen hirdeti magát az étteremlánc a weboldalán. Az éttermet egyébként rengeteg kritika érte az 1983-as megnyitása óta a pincérnők szexualizálása miatt – írja a Business Insider.
„Az egész munka szexuális zaklatáson alapul″ – mondta Brittanny Anderson, a Metzger Bar and Butchery séfje és tulajdonosa, valamint korábbi Hooters Girl a GQ -nak még 2018 -ban. Azért fizetnek, hogy szexuálisan zaklassanak és tárgyiasítsanak – fűzte hozzá.
Elképzelhető azonban, hogy nem fogják ráerőltetni a nadrágot a lányokra, ha nem akarják hordani.
Ma a vállalatnak több mint 420 telephelye van 42 államban és 29 országban franchiseként, amelyek a Hooters of America, LLC. tulajdonában vannak és működnek. Ezenkívül 25 Hooters étterem működik az Original Hooters Group részeként, amelyek külön tulajdonban vannak, de hasonló márkanevet használnak.
Ez azért érdekes, mert a Hooters of America, LLC. képviselője az NBC News-nak elmondta, hogy az egységes változtatást egyes texasi helyszíneken hajtották végre, mielőtt az összes tulajdonában lévő egyéb üzletekre kiterjesztették volna.
Az Original Hooters Group tulajdonában lévő éttermek nem mutatták be a rövidebb rövidnadrágot, és az alkalmazottak továbbra is a szokásos egyenruhájukat viselik.