INTIM

Nesze neked első randi!

2010. május 13., csütörtök 13:32

lulu1_mÁlmodozva tértem nyugovóra, és igazi nőhöz illően elképzeltem Andrást jövőbeni páromként. Aztán éjszaka sms-re ébredtem. Izgalommal telve nyúltam a telefonhoz, tudtam, hogy ő írt. Rányomtam, majd megdermedtem. Lulu pasit keres, 1. rész

A regisztrációmat követően néhány óra múlva felkúsztam az internetre, hogy megnézzem a bejövő postafiókomat. Négy levél várt rám. Végignéztem a lelkes jelentkezőket, és amellett döntöttem, akit fotó alapján is szimpatikusnak találtam, és a bemutatkozó levele sem tűnt szabványosnak. Író ember lévén fontosak számomra a papírra (képernyőre) vetett szavak, így András mondatait azonnal megvettem. Visszaírtam, majd több üzenetet is váltottunk a nap folyamán. Nem vagyok híve a hosszú levelezgetésnek, a személyes benyomásokban hiszek. Mert lehet valaki szimpatikus a fotón, az írása alapján, de ha nincs meg a kémia, akkor sutba lehet dobni az egészet.

Néhány levélváltás után András elkérte a telefonszámomat, és felhívott. Mély hangján üdvözölt a telefonban, megnyerő, és nagyon udvarias volt. Megbeszéltünk hát egy kávézós randit a belvárosban. Farmert és pólót húztam, hisz nem szeretem, ha az első randit túlöltözi az ember. Aki arra érdemes, úgyis meglátja majd ruhatáram csinosabb darabjait is. Miért lőném le elsőre az adu ászokat?

A kávézó előtt várt, öltönyben. Bemutatkoztunk, majd udvariasan betessékelt. Két órát töltöttünk el egymással, kellemesen, beszélgetve, s belül ujjongtam, hogy egy kedves, helyes, okos, szimpatikus jogász férfivel hozott össze a sors és a net. Randi után készségesen hazafuvarozott, és abban maradtunk, hogy a héten találkozunk még. Búcsúzóul csókot lehelt a számra, én pedig boldogan hívtam fel barátnőimet.

Amikor hazaértem, a postaládámban újabb öt levél tornyosult. Úgy döntöttem, nem írok vissza, hisz én a húszas éveim óta sosem játszom egyszerre több kapura. Álmodozva tértem nyugovóra, és igazi nőhöz illően elképzeltem Andrást jövőbeni páromként. Aztán éjszaka sms-re ébredtem. Izgalommal telve nyúltam a telefonhoz, tudtam, hogy ő írt. Rányomtam, majd megdermedtem. Óriási férfiassága tornyosult előttem a képernyőn. Tied vagyok - szólt a mellékelt üzenet. Eldobtam a telefont ijedtemben. Döbbenten meredtem magam elé. Reggelig forgolódtam, nem értettem, hogy tévedhettem ekkorát. Hogy képzelte ő, hogy ezt teheti? Hát milyen nőkkel találkozott eddig? Mit gondolt rólam? Beteg a világ - gondoltam magamban. És válasz nélkül hagytam. Mert erre nem lehet reagálni. Ahogy a dal is mondja: „Nem találok szavakat drágám, de már nem is keresek".

Új test, új élet: jöhet a randizás!

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2010.05.13 18:03:17Szamok Embere

    A gyerekedet, tudod, akinek rakott krumplit főztél, az apja neveli?

  • 2010.05.13 18:57:57Kulics

    "Nem vagyok híve a hosszú levelezgetésnek, a személyes benyomásokban hiszek. Mert lehet valaki szimpatikus a fotón, az írása alapján, de ha nincs meg a kémia, akkor sutba lehet dobni az egészet."

    Jéééééézusom... ez valami hihetetlen közhelyesen, modorosan hangzott. Valami eredetiség... esetleg... valami....

  • 2010.05.13 19:07:10artibus

    A legtöbb nő a kémiára hivatkozik, miközben olyan elvárásokat támasztanak leendő párjukkal szemben, amilyen férfi a világon nincs. Vagy túl sok "mesét" olvastak, amire rendszeresen hivatkoznak, hogy ők milyen olvasottak, vagy semmiféle kompromisszum képesség nincs bennük. De a lényegre térve, bizony több esetben jártam úgy ilyen ismerkedés során, hogy a nő már a második alkalommal elvárta volna, hogy úgymond szexuálisan lépjek fel. Valószínűleg az illető "úriembernek" is ilyen tapasztalatai lehettek.

  • 2010.05.13 19:10:36Kulics

    bázzz ezeket a sorokat aranyba foglalom:
    Nem vagyok híve a hosszú levelezgetésnek, a személyes benyomásokban hiszek. Mert lehet valaki szimpatikus a fotón, az írása alapján, de ha nincs meg a kémia, akkor sutba lehet dobni az egészet.
    nem bíííírok napirendre térni, akkora ordasnagysznobmodorosság. Ezt kiírom a fészbukkomra is. Köszönöm a posztolónak, már megérte ma felkelnem.

  • 2010.05.13 19:41:52messhoodie

    pontosabban a dal így mondja: "Nem találok szavakat hidd el, s már nem is keresek."

  • 2010.05.13 20:07:06IQLight

    "Úgy döntöttem, nem írok vissza, hisz én a húszas éveim óta sosem játszom egyszerre több kapura."

    És mindig a nők hiányolják az udvariasságot, a tisztelet megadását, a mindent. Ha legalább annyit visszaírtál volna, hogy "Bocsi, pillanatnyilag nem alkalmas"... ááááhhh, minek is magyarázom... csak magadat járatod le.

  • 2010.05.14 01:08:48taxi33

    "kedves, helyes, okos, szimpatikus jogász férfivel..."
    Óriási tévhit az, hogy a kultúrált viselkedés, a jó modor, a tisztesség (!) diploma vagy végzettségfüggő. Sok úgynevezett jogászt ismerek, aki rettentő gyökerek tudnak lenni (mint a postban említett is), nem is beszélve a gátlástalanságról. Nagy átlagban az alacsonyabb végzettségűek és kevésbé presztízsfoglalkozást űzők között a szókincsüket kivéve több a becsületes, gerinces és ilyen ocsmány "túlkapásokra" kevésbé hajlamos ember.
    Talán érdemes lenne a keresési feltételeidet ilyen irányban lazítani.
    Szerintem.

  • 2010.05.14 08:04:57nyalifalibiszibaszi

    Hát igen, "Nem vagyok híve a hosszú levelezgetésnek, a személyes benyomásokban hiszek. Mert lehet valaki szimpatikus a fotón, az írása alapján, de ha nincs meg a kémia, akkor sutba lehet dobni az egészet".

    Na, ha egy kicsi időt is fordítotátl volna arra, hogy mit és milyen stílusban ír magáról ez az András, ez az egész elkerülhető lett volna.

    Így maradt neked az "ágaskodó férfiasság" meg a kémia :)

    Lúzer.

  • 2010.05.14 08:07:31nyalifalibiszibaszi

    taxi33, de ha nem jogászokkal kezd, ki fogja eltartani? Honnan lesz kocsi meg ház meg nyaralás?

  • 2010.05.14 09:07:23artibus

    A társkereső hölgyek nagy része érdekes módon mindig síel és világot lát és azt hiszi, hogy csak a diplomától függ az intelligencia. És azt hiszik, ha nekik is van egy diplomájuk, már többek és többet érdemelnek, mint más ember, miközben az utóbbi évek legtöbb diplomája nem a tudáson alapszik. És sokan összekeverik a lexikális tudást az értelemmel. Hát magatokat értelmesnek tartott hölgyek csak szerezzetek minél több ilyen tapasztalatot, hogy gyakorlatiasabban tudjátok értelmezni a világot.

  • 2010.05.14 09:30:14quvi

    Mennyi elkeseredett férfiember kommentálgat itt. :)
    Vagy csak irigy? :)

  • 2010.05.14 09:44:34Csillaggyermek

    "Nem vagyok híve a hosszú levelezgetésnek, a személyes benyomásokban hiszek. Mert lehet valaki szimpatikus a fotón, az írása alapján, de ha nincs meg a kémia, akkor sutba lehet dobni az egészet"

    Sokan leszólják ezt a hozzáállást, de én férfi létemre is pont ezt vallom. 1000 levél ér fel egy személyes találkozással.

    Amúgy a cikk végére csak azt tudom mondani: You're not in Kansas anymore.

  • 2010.05.14 10:25:02Doris

    Sziasztok!

    Mennyi férfi hozzászólás!!! Hihetetlen :-) Nem is gondolnám hogy ennyien olvassák ezeket a szösszeneteket.
    Le vagyok döbbenve, hogy pont Ti, férfiak nem támogatjátok a személyes találkozót. Nektek nem mond többet az ha élőben ott áll veletek szemben a kiszemelt lány, mintha csak egy pixeles fotóra zsebhokiztok? (bocsánat a megjegyzésért, de poénnak szánom, semmi sértő szándék nincs bennem, elvégre ti is szoktatok ábrándozni nem? Csak ti kicsit "kézzelfoghatóbban" álmodoztok)
    Nagyon meg vagyok lepve. Lehet hogy ezért nehéz veletek ismerkedni? Lehet hogy ti esetleg jobban tartotok a személyes találkától mint mi nők? Nem gondoltam volna...
    Szerintem sem lehet levéllel azt elmondani, hogy alkalmanként hogyan hangsúlyoznád azt a mondatodat, poénodat. Illetve a saját kisugárzásodat szerintem képtelenség papírra/képernyőre vetni. Hiszen mindenki mást lát meg benned és ami még fontosabb mindenkiből mást hozol ki. Vannak férfiak akik megnyílnak van ki pont bezárkózik mellettem. Ez annyira változó, ehhez hiába levelezel akár éveken keresztül.

    Azzal egyet kell, hogy értsek nem az oklevelektől vagy azok számától lesz valaki kultúrált. (az ügyvédekről, jogászokról messzemenően negatív a véleményem, tényleg jó szó az rájuk, hogy gátlástalanok, persze tudom hogy ez is sztereotípia, és nem szabadna ilyet mondani) Egyszer olvastam egy idézetet, sajnos nem tudom ki írta/mondta: "A sok tudásn nem tanít meg arra, hogy esze is legyen az embernek" szerintem igen bölcs gondolat. A lexikális tudásnak a világon semmi köze nincsen ahhoz, hogy valaki mennyire kultúrált. Sajnos kevesen szednek össze kultúráltságot könyvekből.

  • 2010.05.14 10:29:09_Gabi_

    Akár mindkettő. Mi ebben a meglepő? Az emberek ritkán tévednek ellentétes előjellel, nem? Én legalábbis nem emlékszem olyan sztorira, amelyben ilyesmi állt volna:
    "Mekkorát tévedtem - a kezdetben ellenszenves vagy éppen közömbös anti-partnerről így vagy úgy kiderült, hogy milyen értékes és valójában vonzó ember."

  • 2010.05.14 10:35:18Olga

    Több, mint 1 éve vagyok fenn társkeresőn. Rengeteget levelezem, általában mindig ugyanazokkal. Viszont már nem randizom, mert ugyanúgy jártam, mint az írásban szereplő hölgy. Amióta nem randizom, azóta csak kedves, udvarias férfiakkal "találkozom" ott, és nincs csatolt file sem.
    A lúzer én vagyok.

  • 2010.05.14 11:27:22Tyler

    egyzserűen undorodom már ettől az egész pár keresési herce hurcátol az alvárt szerepektől...mielőtt luzernek és vesztesnek gondolnáto (vmilyen szinten nyilan az vok)k a lányok azt mondják jol nézek ki etc, értelmes vagyok bár utálom dicsérni magam, de utálom már ezt a sok sz@rakodást is amilyen gátakat - már elnézést - a nők maguk köré építenek, olyan szövegekkel hogy ő értük meg kell közdeni!!!

    persze nyilván közdök én de azt nem várja már el tőle senki hogy még egy csaj rajtam kivül másik 4 kannal versenyeztett engem - és ezt a tudtomra is hozza - hogy én ezt minden frusztácio nlkül és jo érzéssel végig tudom vinni ezt a z ismerkedésti procedurat
    ..

    már tököm ki van..ettől meghódítás szövegtől..meg a kémíától mikor a szép nők 90%-a arra vágyik hogy a csavonak legyen lovéja, persze nem arra h csajnak szoszerint pénzt adjon, hanem lakáska, autocska, stbicske...blabla....szal kémia kb onnatól kezdve van meg hogy csavonak meglátja a státusz szimbolumait azt csá...

    ez az undoríto...persze ha egy novel errol beszélgetsz hogy azert fontos a pénz..egyből tagadnak mindent..ennek ellenére a csavokat azt miatt piszkálják átlag hogy nekik mennyire fontos az a fránya külső..igen fontos..mi legalabb beismerjük...

    de ez undorító már..elgünk van..nem csak nekem egy csomo jo kepu értelmes cimborámnak...

    nem akarunk mi már csak szexuális kapcsolatot, meg férre kurni se..normalis érzelmi alapon müködö dolgokat szeretnénk..ahol szamithatunk egymasra a csajjal, az anyagiaktol függetlenul...de ez a mai világban szinte képtelenség...

    ennyi...undorodom mar ettől..

    buzinak kell lenni:)

  • 2010.05.14 13:44:30Kulics

    Ha nekem címezted, akkor én nem ezt a hozzáállást szóltam le, hanem ennek közhelyes ismételgetését és modorosságát. A közhelynek az a lényege, hogy igazság ugyan, de annyiszor mondták már el, hogy elcsépelt lett. Egy cikkírónak felül kellene emelkednie a konyhafilozófia szintjéről, mert ő, velünk ellentétben, pénzt kap az írásért.
    MEllesleg a randivonalon 10 nőből 8 leírja magáról ezt a kémiát meg a személyes találkozót.
    Megkockáztatom, hogy a cikkíró egy férfi, aki összeollózott dolgokat a randivonalról, vagyakárhonnan és az egész dolog kitalálás.

  • 2010.05.14 13:45:55Kulics

    zsebhokizni nem jó, mert ondós lesz belül a nadrág, megszáradve megkeményedik, ropog és még nyúlós ocsmány büdös is.

  • 2010.05.14 13:48:13Kulics

    A te fejedben van a baj barátocskám, mert eleve feltételezed, hogy a nőknek csak pénz kell, kocsi, lakás és versenyeztetik a pasikat. Mivel ez a szemléleted, ez a meggyőződésed, ezért ilyanekkel fogsz összetalálkozni. Csak rajtad múlik.

  • 2010.05.14 13:48:52Doris

    Hali Tyler!

    Lehet furin hangzik ez egy nőtől, de megértelek! Teljesen.
    Nekem hasonlóképp elegem van azokból a tyukokból, akikkel téged összehozott a sors és azt deriváltad le, amit leírtál itt a fentiekben. Nekem épp azért van k*rvára elegem belőlük mert egyben az én renomémat is rontják.

    Pénz: szükséges, persze. De nem minden. Igen fontosnak tartom, hogy sacc azért mozogjunk egy szinten anyagilag. Elvégre normál esetben mindkettőnknek ciki lenne ha folyton a csaj áll minden cehhet mert a srácnak nem fussa rá. De azon mindig eldobom az agyam (s szerintem nagyot csattanna) ha egy nőnek addig terjed egy kapcsolat fontossága hogy milyen tetves autóba teszi be a kispicsóját. Kérdem én, nem baromira mindegy ha egyébként BKV-val jár????? Minden jobb ami nem BKV és max csak 5-en utazhatnak benne :-)

    Ha nagyon akarnék dettó kifakadhatnék, hogy a pasik is ilyenek meg olyanok, csak ezt vagy csak azt akarják. De ugyanakkor állítólag mi nők döntünk (szerintem rohadtul nem - ez meg az én gumicicám) ergó az van mit kitaláltunk, akkor meg miért szidjuk a pasikat?
    Állítólag mindennek az az oka, hogy rosszul választok(tunk). Hát nem tom. Nekem pechem van az tuti. A nős pasiktól már komoly herótom van. Szereti a feleségét de nekem nem tud ellenállni. Hát kössön csomót a pöcsére vagy mit tom én. De ne engem csábítgassanak. Nőből vagyok nem fából. Tökre gusztustalan megkísérteni így egy nőt, és még büszke is magára mert ő szólt, hogy van felesége és nem akar kihasználni, csak megdugni ugyebár, és ezzel részéről letudva a teljes felelőség. S ha tán megadom magam a hosszas kísértésnek, még én leszek a ribi, a szemét tetü, aki más pasijával kavar. Hát nem vagyok hajlandó elfogadni ezt a szerepet.

    No csak leírtam, hogy milyenek a pasik akikkel összehoz a sors. Pechem van.

    Nekem ebből van elegem; meg abból hogy azt kell mondjam, hogy csak azok a pasik elég bátrak kezdeményezni akik "fedezékből támadnak". Mert asszonykája otthon várja, és ebből a szemszögből a pasinak végülis mindegy, hogy igent vagy nemet mondok-e, hiszen egy csaj már tuti az övé, elvégre papírja is van róla.
    Nem értelek benneteket egyedülálló férfiakat, hogy mi a frászért akkora pánik kezdeményezni egy nőnél? MIÉRT???? A múltkor is elfigyeltem a srácokat egy szórakozóhelyen, hogy hordába verődve iszogatnak, stírölnek ezerrel, de nem jön oda egy sem. Hasonlóképpen hozzád elmondhatom hogy engem meg a férfi barátaim tartanak "jó nőnek". Nem vagyok bányarém sem 120 kiló ezt még én is fel tom mérni. Ja és nem csorog a szám sarkából egy csepp vér sem, ami azt mutatná, hogy férfit ettem volna meg reggelire. Okés, határozott vagyok, és a szenvedélyek embere, de nem hiszem el (legalábbis nem akarom elhinni) hogy ettől válok rettenet félelmetessé a szemetekben.

    Szóval a probléma adott mindkettőnk számára, s megoldást nem tudok rá. Hátha te bölcsebb vagy, s van valami jó ötleted. Asszem a netes társkeresés már ki is esett a megoldások köréből :-)

  • 2010.05.14 13:57:33Doris

    Ja és ezt a "buzinak kéne lenni" dolgot meg ne is emlegesd! Hányok tőle! Az még egy agyhalál amikor azzal heccelnek a srácok hogy smacizzak a barinőmmel. Smacizzanak ők a haverjaikkal, aztán majd jól közéjük hányok és majd utánna smacizok a barinőmmel. Nem értem miért olyan nehéz felfogni, hogy ez a nők közötti csók dolog egy egészséges érzelmű nőnek pont annyira visszataszító mint egy férfinak lekapni a haverját. És nincs de, meg csak, meg hogy a két nő jól mutat együtt. NEM, NEM és NEM!

  • 2010.05.14 14:36:53Tyler

    Kedves Doris,

    egyetértek aki a netes társkeresésen átesett szerintem is rádöbben előbb utobb, hogy akár milyen szórakozó helyen értelmesebb ismerkedni.

    Az hogy miert nem mennek oda hozzád?? hát kb azért amiiről beszéltünk.

    Jó csaj vagy erről a csavó azt vágja le hogy nagyok az igényeid is, minden tekintetdben.
    Mivel ilyen tapsztalataik vannak általában a nőkkel,persze ha isznak kicsit utána kevésbé foglalkoznak a korábbi tapasztalatokkal és felbátordnak ezerrel:)..bár a részeg csávo meg nőknek nem jön be..

    Nah szerintem ami megoldás részedre az hogyha látsz egy szimpatikus csávot akkor nyugodtan szabad neki jeleket küldeni:)...néha ránézni stb...aztán csávo majd lép, ha meg nem akkor..

    aztán ennyi....

  • 2010.05.14 14:37:49Tyler

    1bként ezzel vmennyire egyetértek..:)én is hiszek kicsit ebbe...

  • 2010.05.14 16:12:08misch

    kedves "csávók"nak nem kéne "whiteparty"n szemezgetni, mert ott aztán tényleg nincs sok esély nem autóra és pénzre menő lányokkal ismerkedni. nőknél és a férfiaknál is vannak ribik, de szerintem (sajnos) kell az a néhány szívtelen tapasztalat, ahhoz, hogy tényleg úgy állj majd hozzá egy kapcsolathoz.
    addig, amíg elvárásaid vannak, koppani fogsz. inkább kellemes csalódás, rémlik?:)

    és valóban, lehet valaki fénykép és levelek alapján szimpi, de amíg nem találkozol vele, addig csak kiszínezed az illetőt. ha eljutsz a csókig, az eldönt mindent..akkor biztos rájössz, hogy kell e neked.

  • 2010.05.14 16:21:53tete dange

    Kedves Tyler !

    Áruld már el nekem légyszíves, hogy mi az, hogy "nagyok az igényei" egy jó nőnek? Milyen igényekre gondolsz?

    Hogy legyen anyagi háttere a férfinak ? (ha már a gyereszülés időszakában a nőnek otthon kell lennie és a férfi tartja el egy darabig, és ez így helyes)

    Hogy figyeljen a nőre? Hogy tegyen érte? Hogy építse a kapcsolatot és a nő ne csak a "dugogatom" státuszban legyen?

    Hogy esetleg ki merjen lépni a meglévő szar kapcsolatából a nő miatt?

    Te hogyan látod ezt? Ezek már a nagy igény kategóriába tartoznak?

    Vannak kis igények is? Mondjuk, hogy tisztálkodjon rendesen a férfi? Hogy ne hízzon malackára 30 évesen? Hogy le tudjon futni egy 10 perces kört a ház körül, ha kell?

    Majd én mondok nagy igényt, jó? Az, hogy egy férfiban legyen tűz. TŰZ.

    Akit nem eszek meg reggelire ...





  • 2010.05.14 16:22:23tete dange

    Kedves Tyler !

    Áruld már el nekem légyszíves, hogy mi az, hogy "nagyok az igényei" egy jó nőnek? Milyen igényekre gondolsz?

    Hogy legyen anyagi háttere a férfinak ? (ha már a gyereszülés időszakában a nőnek otthon kell lennie és a férfi tartja el egy darabig, és ez így helyes)

    Hogy figyeljen a nőre? Hogy tegyen érte? Hogy építse a kapcsolatot és a nő ne csak a "dugogatom" státuszban legyen?

    Hogy esetleg ki merjen lépni a meglévő szar kapcsolatából a nő miatt?

    Te hogyan látod ezt? Ezek már a nagy igény kategóriába tartoznak?

    Vannak kis igények is? Mondjuk, hogy tisztálkodjon rendesen a férfi? Hogy ne hízzon malackára 30 évesen? Hogy le tudjon futni egy 10 perces kört a ház körül, ha kell?

    Majd én mondok nagy igényt, jó? Az, hogy egy férfiban legyen tűz. TŰZ.

    Akit nem eszek meg reggelire ...





  • 2010.05.14 17:03:35Tyler

    Kedves Tete,

    igen biztos a csavok közt is akad egy rakat idiota barom állat...De legtöbb nőnek kb fogalma sncs hogy mire van szüksége, Te per pillanat azt mondod hogy kell bele a "tüz" persze ha mindenhetvegen menni akar bulzni6 tarsasagba akkor rohadtul az a baj, ha nem tul érzelmes akkor rohadtul az a baj:)
    ha minden masodik héten virággal megy haza akkor rohadtul az lesz a problémája a hölgynek én most nem Téged értékellek és nem sértődjön be senki de ha megfigyeled evvan, és igen áltlában nő dönt a csavok legtöbbszor ugy tancolnak ahogy a nők fütyködnek..sajna én is papucs barom voltam sokszor...de ha nem vagy férfiasan határozott az a baj..

    ha meg mondod mit csinaljon a csaj az is gond...


    szal k.... nehez megtalalni az aranyközéputat a nőknél...

    és igazad van az első mondatodban nagyon rávilágítottál a csavo pénze a nok a parjukkal szemben kialakitott emberi kritikai érzéküket erőssen képes elhomályosítani...legyél jo allapotban pénzügyileg és szinte mind1 milyen ember vagy....ha mar nincs egy sajat kis céged vagy csak netto 160-t keresen nem lehetsz nyerő...

    ezek szabályok érvényesek jo részt ebben a mostani rednszerbe..kár tagadni...
    persze mint mindehol itt is vannak kivételek...

    mint ahogy azt Te is mondod fő szempont ez...végre legalabb beismeri vki....de nem csak a terhesség alatt főszempont ez nyugi..:)

  • 2010.05.14 20:11:15Joe69

    http://csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1#more1915658

    Ajánlom magamat, hölgyeim-uraim. Közhelygyűjteményre közhelygyűjtemény. Azok a tipikus női szövegek azért most is mennek, hogy "rajtad múlik", meg "azon múlik, hogy állsz hozzá". Holott Tylerrel egyetértve az a helyzet, hogy az elmúlt évtizedekben a nők "dőltek" be de valami nagyon durván, a kötődési képtelenség csúcsait épp ők mutatják, erre példa linkelt írásom is. Doris is elgondolkodott-e azon, miért csak nős pasik jönnek be nála, nem arról van-e szó, hogy éppen neki kényelmesebb így, neki nem kell beletenni semmit a kapcsiba, csak eldönteni, hogy ha hívják, akar-e dugni vagy sem, nem kell a pasi lelkét ápolni, gatyáját mosni. És nem véletlen, hogy egy nem fedezékből indító pasi pláne a mai világban bátortalanabb, mitől lenne bátor ? Tyler nagyom jól utalt rá, hogy már a dugástól fényévnyi távolságra is elmegy a kedve az emberfiának a női bunkóság számtalan megnyilvánulásától - ami egyébként közönséges udvariatlanság és empátiahiány - pont ez veszi el a nőiesség értékét.

  • 2010.05.14 21:19:32borostyán

    Sziasztok!
    Kezdem azzal, hogy nem kell általánosítani! A pasik se mind egyformák, de a csajok sem...
    Apropó ismerkedés.. én ezen a téren elég régimódi vagyok, ha egy srácnak tetszem, akkor Neki kell kezdeményeznie- persze én is jelzek, ha Ő is tetszik....
    ÉS amúgy is egy csajnak sokkal megalázóbb egy visszautasítás, mint egy srácnak! Ha viszont a csaj annyira taplón utasít vissza, arra tényleg nincs mentség.
    Az meg, hogy a legtöbb srácnak a „fullos” csajok tetszenek, hát ezek a lányok megengedhetik maguknak, hogy olyan pasit válasszanak maguknak, akinek megvan az „elvárt” egzisztenciája.
    Fiúk, ne vegye el a kedveteket az a sok idióta csaj, akik bunkón ráznak le. Rengeteg normális lány van, csak talán ők nem olyan harsányak, csinibabák , de ha kapnak egy „esélyt, közelebbről megnézitek Őket”, rájöhettek, hogy sokkal többet érnek! És itt most nem a megalkuvásra gondoltam.
    És akkor a legutolsó randi tapasztalatom:
    Aranyos, normálisnak tűnő srác odajött hozzám a szórakozóhelyen, táncoltunk, meghívott egy italra, megbeszéltük ,hogy találkozunk... 4 randiig jutottunk, jókat beszélgettünk, nevettünk, és "láthatóan" tetszettünk egymásnak. Aztán se kép se hang eltűnt!
    Szóval ezt az "egyenességet" nem tudom megérteni! Miért nem lehet egy magyarázatot adni, legalább mondjon valamit....
    azt hozzá kell tennem, hogy a srác az anyukájával él, mindene megvan otthon.
    Azt hiszem megijedhetett, hogy elveszítheti a függetlenségét, netán ha komolyra fordul a dolog, akkor ki kellene lépnie ebből a kényelmi zónából, és felelősséget kellene vállalnia, lakás , külön élet-ahol anyuka nem ugrálja körül...
    Nem tudom. tényleg mi lehetett a gond- lehet, hogy bennem volt a hiba, de így még azt sem tudom meg!
    Valakinek esetleg tippje?

  • 2010.05.15 10:28:02k.graham

    Furcsa ez a sok nő-pasi szembeállítás..
    elsősorban emberek vagyunk, nem?? Csak másodsorban nők és férfiak .. jó és rossz tulajdonságaikban is meglepően hasonlítunk, nem kell így túllihegni ezt az egészet.

    Egy férfi is lehet követelőző, akinél kicsit feljebb szaladt az igényszint a normálisnál (vagy amit ő nyújt, az kicsit kevesebb, mint amit elvárna), és a nő is "támadhat fedezékből", nagyon is gyakori!

    Valamiért a média rákattant erre a "nemek harca" témára.. holott néhány biológia által meghatározott dologtól eltekintve semmi nem igaz belőle vagy nem kéne annak lennie. Mindannyian ugyanarra vágyunk, nem igaz, hogy egyik vagy másik nem rosszabb lenne, főleg azokat a sipákolásokat nem tudom megérteni, hogy "hova tart a világ"!!

    Lehet, hogy nem siránkozni kellene a szívtelen, követelőző csajokon és a bunkó szexmániás pasikon, hanem emberként kéne hozzáállni a másikhoz, és egy kis bizalmat belevinni a kapcsolatba, akkor hátha a következő még sikerül is.

    Úgyhogy részemről egyetértek azzal, aki azt írja, hogy nem kéne általánosítani .. a cikk szerintem vicces, csak az a baj, hogy semmi tanulsága nincs .. én is kaptam már ilyen üzenetet, ráadásul céges telefonra úgy, hogy nem is nekem szánták (le is fordultam a székről :) azóta is jó poénnak tartom, de nem gondolom, hogy ez olyan általános lenne és főleg nem vonnék le belőle tragikus következtetéseket a másik nemre nézve!

  • 2010.05.15 10:48:53IQLight

    Alapvetően azzal van szerintem a gond, hogy az ember nem társas lény, bármennyire is úgy van beállítva. Hogy mégis kapcsolat(ok)ban szeret élni, annak sokkal inkább a függőségre -jelen esetben a kapcsolatfüggőségre- való hajlama ösztönzi.

    A környezetemben egyre több olyan ember van, aki sokkal jobban érzi magát, mióta egyedül van, mint az elmúlt 1-10 (kinek mennyi volt) kapcsolatában. Kiegyensúlyozottabb, mert önállóbbá vált, felelősségteljesebbek a döntései, nem függ senkitől és nem függ tőle senki. Rájöttek, hogy nem szeretet volt, ami összetartotta a másikkal, hanem függőség. Ezt levetkőzve fellélegeztek.

    Lehet megköpködni a véleményemet, a tapasztalat akkor is ezt mutatja. Hát ez van.

  • 2010.05.15 13:08:35k.graham

    ennek azért nincs értelme, mert ha az ember nem társas lény, akkor honnan lenne kapcsolatfüggőségre való hajlama? (nekem ez ellentmondás) Akármilyen önálló vagyok, párban lenni valakivel, aki kiegészít engem, akkor is jobb mint egyedül

    azzal egyetértek, hogy az egyedüllét jobb, mint egy rossz kapcsolat, de ez csak rövid távon megoldás

  • 2010.05.15 14:06:12IQLight

    Az ember születésétől fogva dohányzik? Akkor honnan van rá hajlama?

    "párban lenni valakivel, aki kiegészít engem"
    Na itt a különbség a Te látásmódod és a környezetemben élők látásmódja között. Téged ki kell egészíteni, Ők önmagukban egészek.

  • 2010.05.15 17:23:24k.graham

    Hüha durva lehet :) egy csomó kerek egész ember, akiknek nincs szükségük egymásra.. ez kezd egy robotos utópiához hasonlítani

  • 2010.05.15 17:41:32IQLight

    :)))

  • 2010.05.16 07:56:12Rozi

    Maximálisan osztom a véleményed. Az ilyen helyzetet humorral a helyén kell kezelni.

    A történetnek viszont van alapja. Felregisztráltam egy ismerkedős oldalra, sosem jeöltem meg senkit, nem írtam senkinek, mivel nőként azt vallom, hogy kezdeményezzzen egy férfi. A realitások talaján állva normálisnak mondható reglap esetén 4 esetből 4 alkalommal nős férfi jelentkezett, ami azért elgondolkodtató.....

    Joey69 véleményét is osztom, hogy valahol mi tehetünk arról, hogy így viselkednek a férfiak, ugyanakkor annyira útálom ezt a "társasjátékot"

    Mit vár el a nő a férfitől? Mit akar a férfi a nőtől? Sokkal egyszerűbb lenne öszintének lenni.

    Ha valaki alkalmi kapcsolatot keres, azt mondja, ha valaki állandó szeretőt, akkor ezt írja a reglapjára, mert bizony van ilyen lehetőség is, csak ehhez bátorság kell.

    Ha valaki kapcsolatot keres, akkor úgy nyilvánuljon meg.

    Intelligens, kifejezetten csinos, elvált nőként inkább vagyok egyedül, minthogy hasonló "élményekben" legyen részem, mert kevés kivételtől eltekintve nem találkoztam évek óta olyan férfivel, aki felkeltette volna az érdeklódésem, ugyanakkor ne lett volna nős.



  • 2010.05.16 08:35:22k.graham

    Hát ez nagyon gáz... sok rosszat hallottam a társkereső oldalakról én is! Itt aztán tényleg semmi szűrő nincs, ami alapján előre eldönthetnéd, hogy a másik vajon igazat mond-e!
    De azért hallottam jól végződő sztorikat is, legutóbb pl. egy 1-ből 1 történetet. :) Ma már egyre többen használják értelmes emberek is, úgyhogy hajrá ne add fel! :)

  • 2010.05.16 20:03:02tete dange

    Hú, bajnok, felmentem az oldaladra, és konstatáltam, hogy valamelyik nőd frankón taccsra tett téged ! Minden elismerésem neki ! Elle a fait un sacré boulot sur toi ! :-)))

  • 2010.05.20 19:19:30mmm

    gáz... mármint a történet, és a cikk /szösszenet is , mert általánosít és csak 1 történetet ír le, lehet hogyha válaszolt volna a többi emberkének talál egy úgymond "hozzá illőbbet" , na mindegy

    valahol van egy nagy könyv ahova le van írva, hogy a pasinak kell kezdeményezni vagy mondjuk - csúnyán kifejezve - futni egy nő után? most őszintén, így néz ki egy klasszikus udvarlás : a pasinak tetszik a csaj ( talán a csajnak is a pasi), elkezdődik az úgymond játék, a pasi udvarol a csajnak , a csaj esetleg ha épp olyanja van akkor rábólint a dologra összejönnek jobb esetben , a pasi energiát fektet bele a dologba , lelkesedést stb stb , ha a csaj nem bólint rá akkor talán barátok lehetnek (nekem több hasonló nőnemű barátom van valakivel 5-6 éve ...) de a nőnek mit kell csinálnia ? max eldöntenie hogy "néda ez a pasi kell nekem" amíg a pasi teper , a nőnek meg megvan a választási lehetősége ha nem jó a pasi "nem baj van másik aki majd teper utánam talán az jobb lesz "
    kedves cikk író kollegina , esetleg próbáltad volna úgy, hogy esetleg jobban megismered az embert on-line előbb kibukik a hiba és nem kerülsz kellemetlen helyzetbe :)
    udvarlás során álarcokat húzunk magunkra (tisztelet a kivételnek) a pasi erősnek, rendíthetetlennek, tökéletesnek mutatkozik a nő is valami hasonlónak tökéletesnek esetleg elérhetetlennek akit meg kell hódítani , na de ha ezek az álarcok lekerülnek lehet utána olyasmit látunk amit igazán nem szeretnénk , egy baromi nagy csalódás
    én ezért szeretem az on-line világot , több ember itt őszintébb mint "real life" , apróbb kis jelekből előbb kibukik a hiba ...
    én azt az elvet vallom hogy előbb "barátilag" ismerjük meg a másikat akkor általában lekerül az álarc , tudjuk a kis titkait , a hibáit
    jaaa és ezek csak az én gondolataim , meg lehet kövezni érte vagy "lehúzni", lehurrogni, nem futok olyan vonat után amire lehet nem is akarok igazán felszállni :) vagyis a (MEGFELELŐ) nő ÉRDEMELJE ki - nem a külsejével- hogy őszintén udvaroljak neki amikor már ismerjük egymást

  • 2010.05.21 00:08:32Johnny312

    Kedves Borostyán,
    a tippem az, hogy talált valaki mást, és gerinctelen volt, hogy ezt közölje Veled :(

    Egyébként örülök, hogy végre valaki ezen a blogon alapvetően pozitív felhanggal kezdte mondandóját. Azaz bíztattál minket, pasikat, hogy próbálkozzunk, mert azért vannak kedves lányok, akik ránk várnak :) Végre nem csak azt olvasom, hogy a hülye pasik így-úgy, a hülye csajok meg úgy-így...

    Bár nálad is volt ilyen, de azért tetszett az a mondat ! :)

  • 2010.05.24 05:41:04Rozi

    Kedves mmm,
    életembe először hallom ezt egy férfi szájából, hogy először ismerjük meg egymást és nem a külső a fontos. Barátnőm unszolásásra regisztráltam társkereső oldalon, képet nem tettem fel magamról és nem azért, mert csúnya nő lennék, hanem mert Én is azt vallom, hogy a belső a fontos és utána jöhet a külcsíny. Az arány viszont 100%-os volt a férfiak oldaláról, akik minden bevezetés, levelezés helyett csak képet kértek, hogy eldönthessék, akarnak-e Velem találkozni, meg akarnak-e ismerni. Kicsit úgy éreztem Magam, mintha árucikk lennék, akit megnéznek, majd a munstra után jöhet a vétel......
    Rám, az emberre nem is voltak kiváncsiak, mert ha nincs kép már nem is válaszoltak.
    Egy jó kapcsolata alapja pedig az lehet, ha valaki értékeli a másikat emberként is, mert felszáll a rózsaszín felhő, eltünik a lila köd és marad a valóság........

  • 2010.05.24 18:04:34borostyán

    Szia Johnny312!

    Köszi szépen a tippet és a hozzászólást!:)

  • 2010.05.31 13:16:27Lord Ambrosian Spactor

    Pech, de a kapcsolatok az eletben mukodnek, es ott ket hus-ver ember vonzodik egymashoz, nem par sor szoveg, amit ot perc ures idoben bepotyogsz... Latni akarnak. Teged. Nem illuziokat, es abrandokat egy vedofal mogul.

  • 2010.05.31 13:39:29TBal

    Elgondolkoztam, hogy ez a malőr a hapsitól tényleg olyan nagy dolog, hogy menekülni kell tőle? Nem lehet, hogy csakannyi az egész, hogy máshonnan közelítik meg a kapcsolatot (a férfinak hangsúlyosabb a testiség, a nőnek ez csak az érzelmek, lelki dolgok után jön - és ez a természetes!)?
    Én biztos adnék egy esélyt a mukinak, mert lehet, hogy ez a különbség csak az elején gond, a nőnek A-tól terjed a skála B-ig, a férfinak meg B-től A-ig... de ha sikerül végigmenni rajta, kibírni a kezdeti különbségeket, akkor végül mindkét fél ugyanazt akarja majd!

    Szerintem a hapsiból hiányzik az empátia a nő felé, kevésbé tud női fejjel gondolkodni, inkább magából indul ki - a szerző helyében én inkább megpróbálnám megbeszélni ezt a dolgot, felmérni az eziránti képességeit a hapsinak, hogy tenne-e erőfeszítéseket ilyen téren. Merthogy ezen kívül normális pasinak és alkalmas társnak tűnt, nemde?

    Kedves szerző és sok szingli! Az ilyeneknél nem elrohanni kell szerintem, hanem kezdetben tolerálni és megnézni a lehetőségeket, egy viszonylag rövid próbaidőszakot adni, ahol megnézi az ember, hogy mennyi alkalmazkodási hajlam van, mennyire tűnnek el ezek a bakik.

    Az ilyen tökéletességkeresés meg bizonyos típushibák óriásira nagyítása és menekülés miatt is van ennyi egyedülálló ember szerintem.

  • 2010.05.31 15:55:51Nellas

    Vannak dolgok, amik eleve elvágnak egy pasit.
    Aki már kezdetben ennyire képtelen empátiára a nő felé, az később se lesz az.

    Az meg szintén a mai kor baromsága, hogy mindenáron kell valaki az ember mellé. Nem a legjobb állapot a szingliség, de még mindig mérföldekkel jobb, mint együtt lenni egy barommal.
    (És mielőtt bárki belémkötne, kapcsolatom van, lassan három éve. És egy pillanatig nem alkudtam meg, megvártam azt, akit el tudok fogadni úgy, ahogy van.)

Blogok, amiket olvasunk

STÍLER 6 ruhadarab, ami tiltólistás az irodában

Minden munkahelynek más dress code-ja van, és általában rugalmasak a határok. Ez azonban nem jelenti azt, hogy bármit felvehetünk. Legalábbis akkor nem, ha szeretnénk karriert építeni.

SZEMPONT 10 dolog, amiért óvatosan a népmesékkel

Elérkezett az ideje kimondani, hogy a népmesék már nem alkalmasak, vagy önmagukban nem alkalmasak arra, hogy pozitív, adaptív világképet közvetítsenek.

ESKÜVŐ Így néz ki egy 1,7 MILLIÁRD forintos esküvő

Egymillió fehér virág, többméter magas esküvői torta, a márványpadlóba arannyal gravírozott monogram.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta