A Diesel először ez év tavaszán mutatta be Be stupid! kampányát. Egy londoni és New York-i szakemberekből álló kreatív ügynökség, az Anomaly ötlete volt, hogy a felszínes márkaüzenetek helyett a vásárlókat inkább arra bátorítja, hogy merjenek hülyék lenni.
Az okos az eszére hallgat, a hülye a szívére
A Be stupid! filozófia szerint a világ tele van okos emberekkel, akik nagy ötleteket gondolnak ki, de valójában a hülyék azok, akik merészek. Így tehát ők számítanak, mert csak egy hülye lehet bátor, és briliáns. A plakátokon olyan üzenetek szerepelnek, mint például, lehet, hogy egy okos embernek van agya, a hülye viszont tökös. Az okosok tudják a válaszokat, a hülyék viszont kérdeznek.
A megjelenés idejében néhány divatblog kritizálta a kampány egyik-másik plakátját és az üzenetet sem tartotta túl elmésnek, az azonban nem vitatható, hogy emlékezetes volt. A Diesel ezért az őszi szezonra új plakátokat készíttetett, láthatunk például nyitott mosógépben csókolózó párt, és olyan, új üzeneteket, mint például: elég okos vagy ahhoz, hogy hülye légy?
Nő a mosógépből
Úgy tűnik, ősszel a mosógép az őrültség és a szabadság együttes ábrázolásának az egyik fő szimbóluma. Terry Richardson divatfotós szintén ehhez a hasznos háztartási eszközhöz nyúlt, amikor megtervezte a Sisley őszi kampányát. A mosógépben pörgő nők, illetve a mosógépből kifolyó nő is jellegzetes kampányfotója. A többi kép itt.