Hazánk legfelkapottabb szupermodelljei, Mihalik Enikő és Palvin Barbara nemcsak a Cannes-i Filmfesztivál vörös szőnyegén és az amfAR gálán lejthettek végig a napokban, hanem elkészítették legújabb kampányanyagaikat is. Palvin Barbara Baptiste Giabiconi mellett kapott helyet Karl Lagerfeld új parfümje, a Private Klub néven futó illat hirdetésében. A májusban piacra kerülő, keleties virágokkal kikevert női és férfi parfümöt Sophie Labbe készítette a márkának, a fekete-fehér hirdetést pedig maga a 81 éves designer lőtte a párosról; a magához képest is erőltetett képet vágó Palvin Barbaráról, aki flitteres miniruhában, feltupírozott hajjal sétál Lagerfeld egyik favoritja, a csokornyakkendős Giabiconi oldalán.
Mihalik Enikő a Balmain legújabb férfiillatához adta az arcát, a békéscsabai származású modell a legendás divatház egy mélyen dekoltált, kövekkel kirakott egyrészesében simul modelltársához, a motorosnadrágban és zakóban tátott szájjal pózoló manchesteri Edward Wildinghez. A júniustól kapható illatot a neves parfümőrtől, Olivier Pescheuxtól rendelte a márka, aki elsősorban modern, energikus, kreatív kozmopolitáknak címezte a keleties, „tiltott gyümölcsökkel” kikevert illatot – írja a fragrance.com. A 60 és 100 ml-es kiszerelésben kapható parfümös üvegcse formáját a Balmain ház kreatívigazgatója, Olivier Rousteing tervezte meg, aki a márka egyik ikonikus katonai kabátjára kívánt utalni a sötétkék üveggel. Vegye szemügyre a két, elég hasonló fotót és szavazzon, Palvin Barbara vagy Mihalik Enikő tud jobban parfümöt reklámozni?