Újabb mulatságos anyaggal rukkolt elő a szatirikus munkáiról ismert amerikai The Onion, akiknek ezúttal a szépségipar hamis világa és annak elérhetetlen szépségideáljai szúrtak szemet. Két perces reklámvideójukban bemutatják a „New Ideal-Woman Rubber Mask-ot” (Az új ideált, a női gumimaszkot), ami minden tekintetben megfelel a társadalom által tökéletesnek és vonzónak tartott szépségideálnak – írja a nevetségessé vált iparágat és a hagyományos normákat kifigurázó hirdetésről a trendhunter.com.
„Felejtsd el az elfedő púdert, a pirosítót vagy a szempillaspirált. Ezentúl egy szempillantás alatt varázsolhatsz magadnak hagyományos, tökéletesen nőies külsőt” – mondja a Maybelline kamu marketing igazgatója az iparágat kigúnyoló kisfilmben.
„Alig ismerek magamra. Soha nem használtam még olyan terméket, amivel ilyen lenyűgöző eredményt értem volna el" – fejezi ki elégedettségét a gumimaszkkal kapcsolatban az egyik tesztalany a vidám, de egyben kissé riasztó jövőképet előrevetítő paródiában. Nézze meg a kisfilmben, hogy milyen álreklámmal megy neki a jól jövedelmező iparnak a theonion.com csapata!