Ezek voltak 2013 legmenőbb hazai kampányai

Olvasási idő kb. 4 perc

Bár a nagy divatházak kampányanyagaival igencsak nehéz felvenni a versenyt, hazánkban is egyre népszerűbb hangulatos hirdetésekben gondolkodni a katalógusfotók mellett.

rek

Azt azért nem állítanánk, hogy nem kellett nagyítóval keresni a magyar márkák kampányait, de azért sikerült találnunk olyan tervezőket, akik látványos képsorozattal erősítettek rá az egyébként is menő kollekciójukra. Nézze meg a hajtás után, hogy melyek voltak a kedvenceink 2013-ban!

1. Kondás Kata sódombokon terpeszt Káldy Julinak

A MOME-n 2011-nem diplomázott Káldy Júlia olyannyira lépést tart a külföldi trendekkel, hogy nemrég egy Resort kollekciót is piacra dobott, melynek kampányképeit Kondás Katával készítette el, a cipőkhöz remekül passzoló futurisztikus környezetben, az egerszalóki hőforrásnál, sódombok között.

Káldy – aki a napokban elkészült Capture Natural névre keresztelt, 2014-es tavaszi-nyári lookbook anyagával is – megkéri a cipők árát, a kollekció ugyanis 146 -170 ezer forintért vásárolható meg a tervező oldalán.

2. Szegedi Kata a nemzetközi trendeket követte

Hazánk egyik legfelkapottabb tervezője is már egy szezonnal előttünk jár, jövő nyári kampányát pedig a nagy karrier előtt álló fotóssal, Éder Krisztiánnal készítette el.

A celebből lett divatfotós saját bevallása szerint Hedi Slimane tavalyi sorozatából merített ihletet a témához, amit nehéz is lenne letagadnia, hiszen a fekete-fehér divatanyagról azonnal a kultikus ikonokkal készült nagy port kavaró kampányanyag ugrik be a divathíreket követőknek.

Az efféle inspirációkeresés nem újkeletű a divatszakmában, a végeredmény pedig alapjában véve szerethető. És annak is örülünk, hogy Éder és Szegedi kihagyták sorozatukból a Saint Laurent kreatív tervezőjének egyik védjegyét, a háttal a kamerának pózoló modellt.

3. Szellemes és figyelemfelkeltő kampány a Zakótól

Domokos Mihály és Hídvégi Éva menő mintákkal ellátott férfi kollekciójára az idei Gombold Újra! által szervezett Alumni bemutatón lettünk figyelmesek. Az ötletekben gazdag márka nagy gondot fordít a reklámanyagaira is, melyeken a modellek a szürke hétköznapok egy-egy pillanatában láthatóak Zako termékekben; úgy mint a mosodában, egy kiállításon vagy éppen az otthoni nagytakarítás közben.

4. Modern Hófehérke-sztori a The Meedtől

Bár az egyik legfrissebb magyar designermárka, a The Meed koncepciója még nem minden részletében világos számunkra, azért az első kampánysorozatukba nehéz lenne belekötnünk.

A hazai, vezető tervezőkből álló csapat a kollekcióhoz az egyik legismertebb Grimm meséből, a Hófehérkéből merítettek ihletet, abból is három karaktert, Hófehérkét, a Vadászt és a Gonosz királynőt formáltak saját ízlésükre. A Juhász Péter által lőtt színes képeken pedig olyan menő modellek pózolnak, mint Kondás Kata, Szepesi Melinda és Vagner Zsuzsa.

5. Mihalik Enikővel árulja luxuscuccait az Il Bacio di Stile

Elképzelhető, hogy csak mi gondoljuk így, de általában amiben benne van Mihalik Enikő is, az már rossz nem lehet. A munkáiban válogatósnak tűnő magyar szupermodell ezúttal a legújabb Andrássy úti áruház karácsonyi kampányának főszereplője volt. A Valentino, Red Valentino illetve a Céline kollekciókban pózoló békéscsabai modellt ezúttal nem a világ legnevesebb divatfotósai, hanem Lábady István kapta lencsevégre, természetesen a belvárosi luxusáruház pazarul kialakított termeiben.

+1. Fagyott lábujjal és cápákkal támadt a Daige

Külön megemlítenénk a Krea Kortárs Művészeti Iskola szakán végzett fiatal tervezőpáros, Tóth Melinda és Dudás Ildikó idei munkásságát, akik nyáron egyedi printelésű ruháikkal hívták fel magukra a figyelmet, melyek közül nagy kedvencünk volt a cápás miniuha.

Nem csalódtunk a márka téli gyűjteményében sem, amire kampányképek helyett egy roppant szellemes, fagyott lábujjat és egyéb szürreális képeket tartalmazó moodboarddal hangolták rá követőiket a közösségi oldalukon.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek