Pár héttel, illetve hónappal ezelőtt a magazinok címlapjain a Louis Vuitton ikonikussá vált kockáit láthattuk viszont, most azonban jön az új időszak. A divatban a szeptember a január – hallhattuk a Vogue magazinról szóló dokumentumfilmben, a September Issue-ban és így is van: az év kilencedik hónapjára szánt magazinok borítói mutatják be a hűvösebb évszakokra szánt trendeket és nem utolsósorban a must have, vagyis kötelezően beszerzendő ruhákat és kiegészítőket.
Nem véletlen, hogy ez az egyik legnagyobb lehetőség a luxuscégeknek, hogy növeljenek az eladásaikon. Egy ruha az aktuális őszi-téli kollekcióból a több százezres példányszámú Vouge borítóján és nem sokkal később izzanak a vonalak: számos tehetős nő döbben rá, hogy ő bizony nem tud nélküle élni tovább.
Hogy mi a közös a Harper's Bazaar és a kínai, illetve amerikai Elle szeptemberi számában? Ugyanazt a ruhát választották a magazinok stylistjai a címlapra vagy a belső divatanyaghoz. A Gucci díszes-tollas ruhája valóban magával ragadó, nem csoda tehát, hogy egymástól független szakembereknek is megakadt rajta a szeme. És hogy kik viselik ezt a ruhakölteményt? Kate Upton, Sarah Jessica Parker és Blake Lively volt olyan szerencsés, hogy belebújhatott és vele együtt a magazinokba került.
Nem újdonság ez a Gucci számára: 81-szer láthattuk viszont valamelyik női olvasmány borítóján, míg a Dolce&Gabbana 77, a Christian Dior pedig 51 címlapot kapott. Galériánkban láthat fotót a tollas ruháról a kifutón és arról is, hogy hogyan mutattak benne a celebek!