A Dior évek óta hosszú, filmszerű reklámokkal népszerűsíti a Lady Dior kézitáska-brandet. Hamarosan elkészülhet az új epizód, amelyet egy eddig meg nem határozott színű példányhoz forgattak Párizsban. Egyelőre azt sem tudni, ki rendezte.
Az ezelőttit David Lynch filmrendező (a Radírfej, a Veszett a világ, a Kék bársony és a Dűne mellett a Twin Peaks sorozat atyja) készítette, a kék Lady Dior táskának. A bő negyedórás, Lady Blue Shanghai című alkotásban Marion Cotillard, a termék reklámarca főszerepel: Sanghajban történnek vele furcsa dolgok, amelyeket a segítségére siető, értetlen tekintetű biztonsági őrök sem tudnak megfejteni (Lynch hajlamos a furcsaságokra). Nehéz kitalálni, pontosan mikor játszódhat az álomszerű történet, de nézzék meg, és döntsék el Önök. A kérdéses táska ára egyébként 1360 font, körülbelül 405 ezer forint.
Előtte készült a Lady Grey London, amelyben - meglepő! - egy szürke táska körül zajlanak az események, amelyek során a revütáncost alakító színésznő freskó készítésére sarkall egy festő-mázoló szakembert. Ezt John Cameron Mitchell rendezte.
A sorozat kedvéért a színésznő dalra is fakadt egyszer, a Franz Ferdinanddal adja elő a The Eyes Of Mars-t. Ez a Lady Rouge című, mindössze négyperces klipben látható, amelyet Jonas Akerlund rendezett, a vörös retikülhöz.
A legelső klip a The Lady Noire Affair címmel jelent meg - ezt Olivier Dahan rendezte, és nemcsak a táska fekete színe miatt, hanem a film noir stílus okán is kapta címét. A sötét tónusú, drámai zenével aláfestett képsorok néhol a képregények világát idézik, Cotillard pedig ebben is szép.
Önnek melyik reklám tetszik legjobban?
Önnek melyik reklám tetszik az eddigiek közül legjobban? A sanghaji kék, a londoni szürke, a zenés vörös, vagy a film noir fekete?