Tilda Swinton photoshop nélkül veti magát a tengerbe

Olvasási idő kb. 3 perc

Hetente több olyan hírünk szokott lenni, hogy X celeb és Y divatmárka közösen készített egy reklámkampányhoz fotókat, és bár a sorozat fölöttébb tetszetős, még jobban nézne ki, ha a modellkedő hírességet nem retusálták volna műarcúvá/műlábúvá/csípőficamossá/stb. Aki már unja az ilyeneket, azok számára jó hírünk van: találtunk egy olyan celebkampányt, amelyben a koncepció alapja nem a photoshop volt.

Na de van olyan ötvenhez közelítő nő a mai világban, aki egy ilyet bevállal? Sőt, nem elég, hogy bevállalja, van olyan cég is, aki felkéri? Persze, hogy van olyan nő, Tilda Swinton. Ha valaki nem emlékezne rá, ő az, aki a Michael Clayton című filmért a legjobb női mellékszereplő Oscar-díját kapta és tavaly egyszer a hét elképesztően öltözködő celebje volt nálunk. A cég, aki pedig vele reklámoz, a Pringle of Scotland.

Swinton és a Pringle már csak azért is összetartoznak, mert a színésznő apai ágon skót származású, a divatház központja pedig szintén Skóciában található. A különleges megjelenésű Swintont még tavaly nyáron szerződteték le a cég arcának, és mostanra el is készültek a kampányfotók. A sorozat természetesen Skócia vadregényes tájain készült, és a képek mellé egy hét perces, tengerbegyaloglásra végződő rövidfilmet is összeállított a kampányhoz Ryan McGinley fotográfus-rendező. Aki természetesen szintén skót.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek