Mit tett volna Claudia Schiffer, ha Courtney Love lelke költözött volna belé? Ha Jennifer Garner testét megszállja a mániás depressziótól szenvedő Britney Spears? Nos, akkor kedves olvasóinknak nem ajánlgatnánk itt a Locher's kollekcióját, mivel nem maradt volna a kis cég termékeiből semmi a raktárban.
A Párizsban letelepedett svájci Nicole Locher ugyanis láthatóan azoknak a rossz kislányoknak készítette a kollekcióját, akiknek elegük lett abból, hogy a szende, bájos kinézetük miatt rendszeresen félreértik őket. A világos pasztellszínekben pompázó női felsőket könnyed kézzel, mégis elegánsra tervezték, tavaszi sétától színházlátogatásig bármilyen alkalomra fel lehet őket venni. Ráadásul a hímzett virág-, madárka- és szívecskeminták minden bizonnyal elnyerik a rövidlátó nagymama tetszését is. Illetve csak az övét.
A Locher's kollekciója ugyanis a látvány és az üzenet brutális ellentmondására épül. A nagyi világát idéző virágminta alá hímzett „No time to fuck" (Nincs időm dugni), vagy a játékos kisgyerekek mellé biggyesztett „I hate children" (Gyűlölöm a gyerekeket) felirat végre kihozhatja minden angyalarcú lányból az ördögöt, anélkül, hogy fel kéne adnia jól megszokott Audrey Hepburn-i eleganciáját.
Bár a legtöbb szaklap csak a kollekcióhoz tartozó felsőket méltatja, külön figyelmet érdemelnek a kiegészítők is. A fekete csíkkal kitakart szemű hároméves lánykák képével díszített nyakláncmedál, valamint a kis aranyboríték, mely egy Playgirl magazint tartalmaz, mind óriási meglepetést okozhatnak a kíváncsiskodóknak, egyben önmagukban is választ adhatnak ismerőseink és ismeretlen hódolóink hülye kérdéseire. Szerkesztőségünk kedvence azonban a Kate Necklace, mely egy ezüstláncon függő kiskanalat valamint egy fehér porral teli üvegcsét tartalmaz, nyilvánvaló utalásként Kate Moss fehér porok iránti már-már beteges vonzalmára.
A női felsők 89 dollárba (14 500 forintba) kerülnek, mely a magyarországi bevásárlóközpontok áraihoz képest kicsit soknak tűnhet, a fizikális próbán is túlesett szaksajtó azonban egyöntetűen áradozik a minőségről, úgyhogy a termék a velünk egy helyiségben tartózkodó Totalcar szerkesztőinek kedvenc kifejezésével élve „instant get".