Oprah a Facebookhoz és a Twitterhez fordul segítségért

Műsorának véget érése óta fele annyi embert érdekel Oprah honlapja, mint addig. A műsorvezető profikhoz fordul népszerűsége visszaszerzéséért.

Mióta májusban vége lett Oprah Winfrey show-jának, fokozatosan csökken minden idők egyik legsikeresebb műsorvezetője iránt az érdeklődés. Az eddig is tudott volt, hogy Oprah "csak" az interneten kívüli média királynője, de még így is meglepő, hogy a műsor vége óta megfeleződött honlapjának látogatottsága – írja a Gawker.

Népszerűsége visszanyeréséért a lehető legjobb szakemberekhez fordult: Oprah a Twitter vezérigazgatójával, Dick Costolóval, és a Facebook ügyvezetőjével, Sheryl Sandberggel is tanácskozik, miképp lehetne megállítani rajongótábora apadását. A közösségi média szakembereivel végzett közös munka eredménye még nem látható, de valószínűleg a gyakoribb frissítés lesz az első tanács.

Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.