A szőke nő szöktetése divat a Chanelnél

Olvasási idő kb. 2 perc

szoke-no-szokteteseKarl Lagerfeld bemutatta 2010-es tavasz/nyári kollekcióját összefoglaló rövidfilmjét, amelyből sejthető, hogy a tervező ikon miért nem tört még be a filmiparba. Főszereplője Lara Stone, aki az élő példa arra, hogy a karizma fontosabb a derékbőségnél.

cikk-tipus-altalanos

Karl Lagerfeld a Chanel ház fekete-fehérben álmodó vezetője bemutatta saját kisfilmjét, amelyben a divatház 2010-es tavasz/nyári kollekcióját foglalta össze. A Vol de Jour című kisfilmben főszereplő Lara Stone és Baptiste Giabiconi ruhákat lopkod és menekül, de a szökés közbeni felfokozott érzelmek kevésbé látszanak rajtuk, mint az, hogy mozgásban a Chanel ruháknak jó az esése. A néhány perces filmet látva körvonalazódik, a 71 éves Karl Lagerfeld miért nem tört be végérvényesen az európai reklámfilmezés iparába, annak ellenére, hogy a fotózásban és filmezésben is nagy gyakorlata van. BMW-t és Rosenthal porcelánt legalábbis remekül tud fotózni, de a saját képmására formált játékmackók tervezésében is nagy sikereket ért el. 

Említésreméltó a reklámfilmben szereplő Lara Stone is, aki még a békéscsabai Mihalik Enikőnél is újabb szupermodell. A Németországban született, holland családból származó modell testalkata néhány divatszakember szerint nem elég vékony ahhoz, hogy ebben a szakmában nagy sikereket érjen el, Carine Roitfeld, a francia Vogue főszerkesztője szerint azonban élő példa arra, hogy a különleges kisugárzásás és karizma mennyire fontos az érvényesüléshez. Úgy tűnik, igaza van, Lara Stone Madonna után a Louis Vuitton 2010-es tavaszi/nyári kampányának az arca lett. Marc Jacobs kreatív igazgató a döntését indokolva elmondta, mivel a jövő évi kollekció a békét, a szeretetet és az erotikát egyformán sugározza, ezért esett a választás az ezeket megtestesíteni képes modellre. Donatella Versace szerint Stone a mindenkori tíz legjobb modell egyike, Németországban pedig egy szavazáson Heidi Klum után a második legszebb nőnek választották. 

 

 

cikk-tipus-linkek

A smink ragyog, nem a csillagszóró

Három kozmetikai cég karácsonyi sminkkollekcióját mutatjuk be. A Clinique a bordóval játszik, ami mindenkinek jól áll, a Shiseido a legfinomabb cukorkaszíneket tervezte meg, a Chanel pedig az aranyat a pinkkel kombinálva provokál.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek