ZÖLD RÖVIDHÍR

Törékeny a zöld öntudat Amerikában

2011. április 27., szerda 11:17

Amíg ment a szekér, sikk volt többet fizetni valamiért, ami "zöld", ám a válság óta megint egyre kevesebbeket érdekel a környezetvédelem.

Korántsem volt valódi szemléletváltás az elmúlt évek zöld konjunktúrája mögött, állítja a New York Times. A zöld lufi nem sokkal a válság kezdete után kipukkadt, és a radikálisan visszaeső eladások megmutatták, hogy az amerikaiak is csak addig hajlandóak a környezetért anyagi áldozatokat hozni, amíg nem kell meghúzni a nadrágszíjat. A visszaesés szinte minden szegmensét érinti a zöld piacnak, az újrahasznosított vécépapírtól kezdve az organikus piacokon keresztül a hibrid autókig.

Leginkább a tisztítószerek sínylették meg a csökkenő zöld öntudatot: a Green Works hatvanmilliós kiesést könyvelhetett el tavaly, de az olyan nagy márkák is szenvednek, mint a Palmolive. "Az emberek egészen addig érdeklődnek a környezet védelme iránt, amíg nem kell egy-két fillérrel mélyebben a pénztárcába nyúlniuk" - mondta David Donnan, az A.T. Kearney tanácsadócég egyik munkatársa.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta