TREND

Mindig a hülyéknél van a labda

2010. január 21., csütörtök 20:37

diesel-leadLehet, hogy az okos embereknek van agyuk, de a hülyék tökösek, ők azok, akik tényleg fontosak – üzeni vásárlóinak 2010-es kampányával a Diesel. 

cikk-tipus-altalanos

diesel1Mielőtt kellő körültekintés nélkül már január közepén a Missoni családnak ajánlottuk volna az év kreatív divatkampánya díjat, amiért új kollekciójuk népszerűsítését ők maguk vállalták elrontott családi fotókon, kardigánban, makkoscipőben egy tál rák fölött, új jelölt akadt a díjra.  

A Diesel, 2010 tavaszára elkészült Be stupid! kampánya nem a divatfotózás eddigi vívmányainak a lerombolása miatt érdekes, inkább csak az üzenete miatt. Egy londoni és New York-i szakemberekből álló kreatív ügynökség, az Anomaly úgy döntött, nem teszi ki a vásárlókat annak az illúziónak, hogy a reklámozott márkával vonzónak és menőnek érezhetik magukat, inkább arra bátorítja őket, hogy merjenek hülyék lenni. 

A kampány üzenete szerint a világ tele van okos emberekkel, akik nagy ötleteket gondolnak ki, terveik vannak, kreatívok. Lehet, hogy az okos embereknek van agyuk, de valójában a hülyék a tökösek. Ők azok, akik fontosak, csak egy hülye lehet bátor, és briliáns.  
 

diesel-nagy


A farmerjeiről ismert márka két éve ünnepelte a fennállása harmincadik évfordulóját. Abból az alkalomból a ’70-es évek pornófilmjeiból összevágott jelenetekbe rajzoltak bele úgy, hogy azok hétköznapi jeleneteknek tűnjenek. Ha már a farmerok terén túl nagy újításokat nem lehet végezni, a márka inkább a figyelemfelkeltő kampányokra koncentrál. 
 

A teljes Diesel hitvallás itt látható:

 

cikk-tipus-linkek

Eljött a háztartási modellek éve

Missoni márka vezetői nem profi modellekkel készítették el a tavaszi kollekciójuk kampányát, hanem ők maguk pózolnak családi fotókon, kardigánban, makkoscipőben egy tál rák fölött.Szemléletformálás a divatban.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2010.01.21 21:05:42ff2

    Gratulálok a szerzőnek a kiváló fordításhoz a "Stupid has the balls"-ból a "hülyéknél van a labda"-ba.

  • 2010.01.22 07:51:56dns

    Valójában nem a stupid has the balls szó szerinti fordításából adtam a címet, hanem a kampány teljes üzenetét igyekeztem értelmezi, és összefoglalni. A cikkben egy helyen elrontottam viszont, azt javítom, kösz

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta