TREND

A szőke nő szöktetése divat a Chanelnél

2009. december 25., péntek 01:47

szoke-no-szokteteseKarl Lagerfeld bemutatta 2010-es tavasz/nyári kollekcióját összefoglaló rövidfilmjét, amelyből sejthető, hogy a tervező ikon miért nem tört még be a filmiparba. Főszereplője Lara Stone, aki az élő példa arra, hogy a karizma fontosabb a derékbőségnél.

cikk-tipus-altalanos

Karl Lagerfeld a Chanel ház fekete-fehérben álmodó vezetője bemutatta saját kisfilmjét, amelyben a divatház 2010-es tavasz/nyári kollekcióját foglalta össze. A Vol de Jour című kisfilmben főszereplő Lara Stone és Baptiste Giabiconi ruhákat lopkod és menekül, de a szökés közbeni felfokozott érzelmek kevésbé látszanak rajtuk, mint az, hogy mozgásban a Chanel ruháknak jó az esése. A néhány perces filmet látva körvonalazódik, a 71 éves Karl Lagerfeld miért nem tört be végérvényesen az európai reklámfilmezés iparába, annak ellenére, hogy a fotózásban és filmezésben is nagy gyakorlata van. BMW-t és Rosenthal porcelánt legalábbis remekül tud fotózni, de a saját képmására formált játékmackók tervezésében is nagy sikereket ért el. 

Említésreméltó a reklámfilmben szereplő Lara Stone is, aki még a békéscsabai Mihalik Enikőnél is újabb szupermodell. A Németországban született, holland családból származó modell testalkata néhány divatszakember szerint nem elég vékony ahhoz, hogy ebben a szakmában nagy sikereket érjen el, Carine Roitfeld, a francia Vogue főszerkesztője szerint azonban élő példa arra, hogy a különleges kisugárzásás és karizma mennyire fontos az érvényesüléshez. Úgy tűnik, igaza van, Lara Stone Madonna után a Louis Vuitton 2010-es tavaszi/nyári kampányának az arca lett. Marc Jacobs kreatív igazgató a döntését indokolva elmondta, mivel a jövő évi kollekció a békét, a szeretetet és az erotikát egyformán sugározza, ezért esett a választás az ezeket megtestesíteni képes modellre. Donatella Versace szerint Stone a mindenkori tíz legjobb modell egyike, Németországban pedig egy szavazáson Heidi Klum után a második legszebb nőnek választották. 

 

 

cikk-tipus-linkek

A smink ragyog, nem a csillagszóró

Három kozmetikai cég karácsonyi sminkkollekcióját mutatjuk be. A Clinique a bordóval játszik, ami mindenkinek jól áll, a Shiseido a legfinomabb cukorkaszíneket tervezte meg, a Chanel pedig az aranyat a pinkkel kombinálva provokál.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta