TREND

Madonna fűzője kólásüvegre került

2012. április 23., hétfő 10:26

Bemutatták Jean Paul Gaultier Diet Coke-nak készített design-palackjait – egy bizarr kisfilmet már láttunk ebben a témában a tervezőtől, ha tetszik a termék, most meg is vehetjük a trendire fazonírozott palackokat

A Coca Colától nem idegen a divattervezőkkel való közös munka, nemrég a "Tribute to Fashion” című projectben a Moschino, Alberta Ferretti, a Blumarine és az Etro saját tervezésű üvegeit mutatták be a közönségnek, és Karl Lagerfeld is szép csomagolást tervezett a márkának. Az új "Night & Day„ címen futó együttműködésről már egy ideje keringenek kampányvideók az interneten, a kész termékeket és a hivatalos kampányfotókat viszont csak a napokban hozták nyilvánosságra.

Lagerfeld saját sziluettjét tette annak idején a limitált szériás palackokra, Gaultier Madonna kilencvenes évekbeli erotikus és sikkes korszakát, valamint a védjegyévé vált matrózcsíkos pólót választotta témául az üvegek díszítéséhez. A hivatalos reklámfilm jóval rövidebb és világosabb, mint a korábbi rövidfilm, íme:

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta