Fallikus szimbólumok Terry Richardson reklámfotóin

Napjaink legtöbbet foglalkoztatottabb divatfotósa, Terry Richardson banánok, kardhal és totem oszlop között örökítette meg modelljeit az Aldonak. A modellek kedvenc fényképészét hamarosan egy mozifilmben is láthatja.

Az erotikus és humorosan provokatív képeiről ismert sztárfényképész, Terry Richardson már jó ideje készít az Aldonak kampányképeket, idei tavaszi-nyári fotóit fallikus elemekkel dobta hát fel. A feltűnő, de vicces kiegészítőkkel és hosszúcombú modellekkel készült képeket stúdióban készítette el, mint a legtöbb neves cég ebben a szezonban. A modellekre és fotósra sokat költő, középáras, de nagyon trendi cipőkkel kereskedő márka lecserélte Lily Donaldsont és Sean O'Pry-t, a közeledő nyári idény két új reklámarca Anais Pouliot és Mat Gordon lett.

Az Aldo olyannyira trendi, hogy a 2012-es tavaszi-nyári szezonra hat divattervezőnek is készített kifutós cipőket: az őszi a New York-i divathéten a Faster bemutatón tűntek fel cukorkaszínű, perforált darabjai, Christian Cota kifutójára telitalpú, hálószerű felsőrésszel ellátott cipőket és bakancsokat tervezett a cég, a Libertine showján pedig a ruhákkal egyező anyagból készült lábbelik domináltak. A Cushnie et Ochs-nak tervezett  trendi microstiletto sarkakkal –azaz pálcika vékonyságú fémsarkakkal– is nagy sikert arattak. A Preen tervezői Nicholas Kirkwoodot cserélték le az Aldora, de geometrikus mintáikkal sajnos nem arattak nagy sikert a cipők. Jw Anderson a londoni divathéten vonultatott fel ruhái mellett egy Afrika ihlette Aldo cipőkollekciójával – írja a The Soul of My Shoes.

A már szexuális zaklatással is megvádolt Richardson a képeken nem szerénykedett a fallikus szimbólumokkal: az egyik modellt totemoszlopra mászatta, egy másik képén banánt etetett vele, volt, aki pálcás jégkrémmel pózolt. A színekben tobzódó kampányban persze vannak ártatlan hangulat- és tárgyfotók is, így az összhatás abszolút inkább vidám, mint erotikus.

A retró és vintage stílusú neonszín szandálok, egybetalpú cipők és körömcipők elérhető áron, 60 és 175 dollár (13 ezer és 39 ezer forint) között mozognak.

A két kanadai modellről, a Louis Vuitton reklámból ismerős Pouliot-ról és a 26 éves Gordonról Barnaby Roper merész kisfilmet is készített „Cool Down” címmel: alábbi videón Pouliot meggyőzően nyalja a jégkrémet.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek