Mi köze a Ramonesnak a fagyizáshoz?

Zanza!

Ha Iggy Pop reklámozhat parfümöt, Marky Ramone-tól se eshet olyan távol a fagyizás, gondolták a Cookies marketingesei. Mondjuk a Sha-la-lát reklámdalocskává átírni azért kicsit erős. Vagy épp nagyon is punkos, még nem döntöttük el.
Marky Ramones for Cookies
Marky Ramones for Cookies

Jópár éve már, hogy a Sex Pistols John Lyndonja eladta magát egy vajmárkának, később a zenekar nevével márkajelzett parfüm is piacra került, tavaly év végén Iggy Pop reklámozott Paco Rabanne parfümöt arany flitteres nadrágban. Most újabb ikon állt be a sorba, az amerikai punk egyik alapfigurája, Marky Ramone döntött úgy, hogy fagyiárus lesz. A MEC3 a jelek szerint az egymástól llehetőleg minél távolabb álló, ellentmondásos világokat, ez esetben a fagylaltot és a punkzenét kívánja egymáshoz közelebb hozni legújabb kampányával. Az  érdekes együttműködés célja, hogy a cég Cookies névre keresztelt fagylaltja olyan legendává nője ki magát, mint az univerzálisan elismert Ramones zenekar. A reklámhoz persze Ramones szám is jár, bár a Sha-la-la-ból átírt Nocciola La La-val kicsit azért már tényleg túlzásba estek.

A Cookies világelső fagylalteladásban, a 10 éve az élvonalba tartozó cég  több, mint 500 ezer fagylaltot értékesített a világ  100 országában működő üzleteiben, amit szerénytelenül ugyanolyan nagy sikerként könyvel el, mint a Ramones több millió eladott albumát.

Marky Ramone a magyar  származású Tommy Ramone-on kívül a zenekar másik élő tagja. Tommy Ramone, azaz Erdélyi Tamás pedig az egyetlen olyan magyar zenész, aki bekerült a rock and roll halhatatlanjai közé, a Rock and Roll Hall of Fame-be (2008-ban amúgy játszott Budapesten).  A punkzenekarok ősének nevezett együttes három alapítótagja, Joey, Johnny és DeeDee Ramone (akiknek ez szintén csak felvett művésznevük volt) a banda felbomlása óta elhunytak.

Blogmustra