A divatházak figyelemfelkeltő és provokatív hirdetéseit elnézve erős tavaszi-nyári szezon elé nézünk. Míg a francia Balmain keresve sem találhatott volna irritálóbb reklámarcokat a Kim Kardashian-Kanye West párosnál, addig az olasz Dolce & Gabbana imádnivaló nagymamákkal kíván túladni milliókat érő luxuscuccain. Nem mindennapi hirdetéssel állt be a versenybe a Miu Miu, melynek kreatívosa valami miatt jó ötletnek tartotta, hogy Hollywood feltörekvő színésznői gyerekprostiként tűnjenek fel Steven Meisel kampányképein.
Miuccia Prada divatházától egyébként sem áll távol a fiatal hollywoodi tehetségek bemutatása, amivel nem is lenne semmi baj, ha nem ilyen módon jelenítette volna meg a szex és erotikus jelenetekre előszeretettel rábólintó modelljeit. Mia Goth erotikus jelenére például valószínűleg még sokáig fogunk emlékezni Lars von Trier Nimfomániás című filmjéből, ahogy a brit tehetség, az 1989-ben született Imogen Poots is felhívta már bájaira a figyelmet az elmúlt években.
De nem volt szégyenlős a kamerák előtt Marine Vachts sem, aki Francois Ozon Fiatal és gyönyörű című filmjében egy tizenéves prostituáltat alakított 2013-ban. Méghozzá annyira hitelesen, hogy tavaly neki ítélték a legígéretesebb fiatal színésznőnek járó César-díjat is – írja a dazeddigital.com. A fiatal modell egyébként reklámozott Saint Laurent parfümöt és Chloé kollekciót is az elmúlt években.
Tehát a Miu Miu ezzel a három bevállalós színésznővel készítette el drámai feszültséget keltő, filmszerű jeleneteket ábrázoló kampányát, melynek mindhárom, egymástól független, mégis összeérő története egy sötét és komor szobában játszódik, ahol központi szerepet kap a modellek drámai külseje, megbánó vagy éppen kacér tekintete, a bevetetlen ágy és a kopottas bútorok. Ön mit gondol az olasz divatház kissé szexista hirdetéséről? Szavazzon!