Számítottunk rá, hogy a fürdőruha-szezonra felkészül a kegyetlen Photoshop-szakma is és belefutunk majd egy-két röhejes kampány- illetve katalógusképbe idén is, de arra nem voltunk felkészülve, hogy már megint az Ann Taylor és a Loft márkákért felelős vállalat jár majd élen a lidérces retuskatasztrófában.
Az amerikai márka pár évvel ezelőtt azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy gátlástalanul megfelezte modelljeit valamint leradírozta azok nőis bájait. Az más kérdés, hogy ez vásárlóikat akkor nem zavarta, ahogy valószínűleg most sem háborodnak fel a szemet szúró hibán.
A cég szerencsétlen retusőre ezúttal nem a modell belső combját rajzolta át, hanem egy 50 dolláros (11 370 forintos), kétrészes fürdőruhát népszerűsítő lány derekát ítélte túl vaskosnak, így nekiesett és utólag beillesztett egy számára megfelelőbb formát – írja a Photoshop-katasztrófákra mindig érzékenyen reagáló jezebel.com, akik velünk együtt nem értik, hogy a márka miért gondolta úgy, hogy csak a félszegen kiálló csípőn áll jól ez a fürdőruhatípus.