Pigmenthiányos modellel reklámoznak Londonban

A napokban nyitott meg London egyik legmenőbb 3D-s interaktív butikja, melyet a kortárs tervezőket összefogó Machine-A nyitott a SHOWstudióval karöltve. A divatfilmekben és a bemutatók látványterveiben jártas, 2000 óta működő SHOWstudio jól ismert a szakmában egyedülálló, úttörőnek számító ötleteiről, ami ezúttal is garancia volt a sikeres együttműködésre. A kreatív stúdió az elmúlt években a legbefolyásosabb tervezőkkel és hírességekkel dolgozott együtt, ügyféllistáján tudhatja többek között Kate Moss-t, Brad Pittet, Lady Gagát, Mary Katrantzout, Alexander McQueent illetve az egy ideje száműzöttként nyilvántartott John Gallianót is.

A Machine-A-val nyitott közös boltot ezúttal nem egy ikonikus, jól bevált arccal promotálják, hanem az amerikai Topmodell leszek című realityben feltűnt, 19 éves, pigmenthiányos modellel, a Torontóból származó Winnie Chantelle-lel. Az ötlet egyébként nem egyedülálló, például ez a Dermablend reklám is igazán hatásosra sikerült.

A koncepcióért egyébként a tavalyi Met Punk:Chaos to Couture kiállítás kreatívtanácsadója, Nick Knight felelt, a virtuálisan kialakított térben pedig olyan limitált példányban piacra dobott darabokat lehet bepakolni a kosárba, mint például Raf Simons 2012-es őszi-téli kollekciójának egyik edzőcipője, amit a project kedvéért dolgozott át erre a szezonra.

Egy ilyen dombornyomott krokodilbőr és neoprén cipőért 520 fontot (194.189 forint) kérnek a butikban. A Simons féle cipő esetében valóban elszántnak, gyorsnak és leginkább tehetősnek kell lenni, ugyanis mindössze tíz párat dobtak belőle piacra. De hasonlóképpen exkuzív áruval készült Ashley William, Alex Mattsson, Shaun Samson illetve Beth Postle is.

Oszd meg másokkal is!
Mustra