Négy új kerettel teszi eladhatóvá magát a Google Glass

Bár Diane Von Furstenberg és Nina Garcia nagyon erőltették a Google Glasst a New York-i divathéten, az igazság az, hogy az okosszemüveg még mindig nem robbant be úgy a divatba, mint várták. Ennek erős köze lehet az eszköz külsejéhez, és úgy tűnik, végre le is eshetett a tantusz a fejlesztőknek, mivel most négy, sokkal hordhatóbb és divatosabb kerettel rukkoltak elő, sőt, még a napszemüveg-függőkre is gondoltak.

Az új kereteket, amelyeket egyébként öt színben lehet kapni, házon belül tervezték, és ügyeltek arra, hogy megfeleljenek a piac igényeinek és kövessék a divatot. Felröppent az a hír is, hogy a Warby Parker szemüveggyártó cég is beszáll majd a tervezésbe. A Google egyelőre tagadja, hogy bármi együttműködés lenne kettejük között, a Warby Parker pedig egyáltalán nem kommentálta ezeket az értesüléseket - írja a Fashionista. A szemüveg egyébként csak 2014 végétől lesz elérhető mindenki számára, jelenleg csak az Explorer program keretében lehet hozzájutni, és a csapat pedig még mindig dolgozik a végeleges dizájnon. 

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

Bár a szemüveg első verziója talán túlságosan is futurisztikusra sikeredett, az új kereteknek köszönhetően sokkal hordhatóbb és barátságosabb lett a végeredmény, így talán azok is megbarátkoznak a Google Glass ötletével, akik korábban idegenkedtek volna. A készítők napszemüvegekben is gondolkodtak: három különböző formát terveztek meg a Google technológiai kütyüjének nem csak női, de férfi fazonban is. Ezek 150 dollárba, azaz kb. 35 ezer forintba kerülnek, míg a sima szemüvegekért 225 dollárt, azaz kb. 51 ezer forintot kérnek. De ez nem minden, az Explorer programhoz 1500 dollár fejében lehet csak csatlakozni. 

Ez egyelőre túl borsos ár egy olyan kiegészítőnek, ami nem is néz ki jól. Persze a szemüveg eldősleges feladata nem is az, hogy divatos legyen, olyat viszont senki nem fog a fejére aggatni, ami nem néz ki jól, plane ennyi pénzért. Több, mint valószínű, hogy a Google tervezői kollaborációra lépnek egy híres dizájnerrel, aki majd feldobja a már jó úton járó, de még mindig unalmas dizájnt.

Venne magának Google glasst?

A Google Glass kétségkívül a jövő, dizájn ügyileg viszont még van hova fejlődni. A kezdetleges koncepció nem túl átütő sikere akár tetszik, akár nem, a külső kivitelezés miatt bukott el, így a tervezőknek hamar össze kell kapniuk magukat, és a Samsung okosórájához hasonlóan azokat is le kell kenyerezniük, akik nem feltétlen potenciális vásárlók. Az új keretek már mutatnak némi fejlődést, de még mindig nem eleget.

Oszd meg másokkal is!
Mustra