Énekesnők viszik el a 2014-es kampányokat

Nemrég megmutattuk, hogy melyek voltak a tavalyi év legemlékezetesebb nemzetközi kampányai, ezúttal pedig összegyűjtöttük, hogy milyen képi világot társítottak 2014-es tavaszi-nyári kollekcióikhoz a világ legmeghatározóbb divatházai. Nézze meg a folytatásban, hogy miben gondolkodott többek között a Prada, a Chanel vagy a Saint Laurent!

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

Két színes bőrű modellt is bevállalt a Prada

Bár az olasz divatház idén nem tett tartott igényt Axente Vanessára, azért hirdetése így is figyelemfelkeltőre sikeredett. Steven Meisel stúdiójában egyszerre 12 modell pózolt a Pradának, melynek egyik érdekessége a tavalyi anyaghoz képest, hogy idén már nemcsak Malaika Firth szerepelt színes modellként a kampányban, hanem francia kolleganője, Cindy Bruna is. A kampányt elnézve a Prada szerint 2014-ben menő lesz a színes műszőr bunda, a csíkos lábmelegítő és a Teva-szerű szandál.

Rihannával reklámoz a Balmain

A francia luxusmárka kreatív vezetője, a mindössze 27 éves Olivier Rousteing sem bízta a véletlenre legújabb kampányát, egyik jó barátját, Rihannát kérte fel kollekciója népszerűsítésére. A River Islandnak tervezgető barbadosi énekesnőt a jól ismert fotóspáros, Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin kapta lencsevégre New Yorkban.

„RiRi nem csak egy popsztár, kiválóan játszik a mozdulataival és profin pózol. A fotózás alatt már tudtam, hogy ő az egyetlen nő, aki tökéletes lesz a 2014-es tavaszi-nyári kollekció arcának. Rihanna végig inspirált engem a tervezés alatt, és amikor láttam a ruhákban pózolni, az teljessé tette mindazt, amit a kollekcióról elképzeltem” – áradozott az celebnőről a tervező, aki szerint idén trendi lesz a csipkés bokacsizma és a ruhákra aggatott aranyláncok.

A Mulberrynek bejön Cara Delevinge tekintete

A brit divatház tavaly baglyokkal fotózta kedvenc 21 éves modelljét, idén pedig fehér állatokkal és ikonikus Mulberry táskákkal állították Tim Walker kamerája elé ugyanabban a 18. századi Oxfordshireben található kúriában, a Shotover House-ban, ahol a tavalyi anyagot is készítették – írja a wwd.com.

A mókás és látványos teaparti ötlete a márka művészeti vezetője, Cooke Newhouse koncepciója volt, aki nem először felelt a kampányért, már jó pár hatásvadász hirdetést köszönhet neki a Mulberry. A képeket elnézve tavasszal divatba jön a durcás tekintet, a hatvanas évek A-vonalú miniruhája és a virágmintás kosztüm. Meg a fehér póni.

Vérfrissítés a Saint Laurent-nél

A francia divatház lázadó természetű vezető designere, Hedi Slimane tavaszi-nyári kampányából száműzte kedvenc ikonjait és az olyan sztármodelleket, mint az előző reklámban helyet kapó Cara Delevingne vagy Anja Rubik. 2014 tavaszára ismeretlen modelleket, Natalie Westlinget és az új Prada kampányban is feltűnő Nastya Stent kérte fel. A tehetős huszonévesekre fókuszáló divatház szerint tavasszal trendi lesz csíkosat állatmintással párosítani, menő lesz a rúzsminta, illetve nem lesz égő körömcipőt zoknival hordani. A képek természetesen fekete-fehérek, de ha érdekli a kampányvideó, mely alatt Cherry Glazer „Teenage Girls” című dala szól, ide kattintva azt is megnézheti.

Neo-soul énekesnő a Givenchy-nál

Riccardo Tisci jól ismert figyelemfelkeltő hirdetéseiről a szakmában, az elmúlt években megfordult már a divatház kampányában albínó fiú, transzszexuális modell és cigányasszonynak maszkírozott ex-Vogue főszerkesztő is. 2014-es tavaszi-nyári kampányának arcát pedig a zenei világból választotta és felkérte Afrika- illetve Japán-ihletésű kollekciójának promotálására az 1971-ben született soul és jazz énekesnőt, Erykah Badut.

„Erykah egy ikon számomra. Ő az egyik legstílusosabb nő, akivel valaha találkoztam. Mindenki egész nap Instagrammozik meg Facebookozik, mindenki annyira nyitott. Aztán nap végén azt látom, hogy alig posztolnak színes bőrű emberekről képet. Napjainkban, amikor még amerika elnöke is színes bőrű! Amikor ezzel szembesülök, nagyon elszomorodom. Az emberek annyira avantgárdnak képzelik magukat, annyira nyitottnak, de valójában nem azok, mert különbséget tesznek a bőrszínek között" – mondta a Style.com-nak a márka vezetőtervezője, aki egyébként az egész kampányát következetesen színes bőrű nőkkel kívánja elkészíteni. Várhatóan a közeljövőben nyilvánosságra kerül a luandai származású modellel, Maria Borgessel, az Asia Chow-val, illetve az Eboni Riley-val lőtt anyag is.

Múzsák a Louis Vuittonnál, tükrök a Chanelnél

Marc Jacobs hat kedvenc múzsájával, (Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Gisele Bündchen, Fan Bingbing, Caroline de Maigret és Edie Campbell) készítette el Steven Meisellel utolsó, melankólikus kampányát a Louis Vuittonnak és ezzel végleg búcsút intett a francia divatháznak.

Karl Lagerfeld idén is maga fotózta modelljeit, Lindsey Wixsont és Sasha Luss-t, akik tükrökkel körülvéve, túlméretezett gyöngy nyakláncokkal, aszimmetrikus galléros ruhákban és rövid hajjal pózolnak az egoista tervezőnek. Valami miatt a Chanelnél is megjelenik a sportzoknival viselt magassarkú, úgyhogy mi el is kezdtünk aggódni, nehogy tényleg ez legyen a divat a következő szezonban.

Miley Cyrus Marc Jacobsnál, Lady Gaga pucéran a Versacénál

Marc Jacobs a kilencvenes évek stílusában készítette el egyik saját márkája, a Marc by Marc Jacobs kampányát Juergen Teller fotóssal illetve modelljeivel, Chris Davissal, Miriam Haney-val és Nicole Pollarddal. Drágábbként pozicionált, Marc Jacobs nevű márkájának viszont igazi hírességet választott reklámarcnak, ugyanis Miley Cyrus pózol a sötét hangulatú tavaszi kollekciós képeken, melyek nyomtatásban már meg is jelentek a februári Nylon magazinban – írja a Huffington Post.

A Gucci is ígéretes újoncokat, Amanda Wellsh-t és Elisabeth Ermt kérte fel a kollekció promotálására, akiket Mert Alas és Marcus Piggott fotózott le a márkának. Rihannán és Cyruson kívül még egy nagyon híres énekesnő kapott helyet luxusmárka-kampányban, Lady Gaga a Versace 2014-es tavaszi-nyári fotóin pózolhat egyenes, hosszú hajjal Donatella Versaceként, illetve meztelen felsőtesttel és vastag fukszokkal. Az izgalmasnak nem mondható képeket Mert Alas és Marcus Piggott lőtte az olasz divatháznak.

A Dior tavaszi kapmányában Stella Tennant pózol egy nem különösebben túlgondolt fotón, a Chloe-nál kicsit hippis, nagyon nyári a hangulat, a Dolce & Gabbana pedig maradt a szokásos szicíliai stílusnál, a galériában ezeket a képeket is megnézheti!

A végére egy szokatlan pucérkodó: Penelope Cruz

A spanyol színésznő a szintén spanyol Loewe márkának pózol pucéran, de ne aggódjanak, nem látni belőle semmit. A főként luxus-bőrcuccokban utazó márka letisztult, bézs színekben játszó képein Cruz vizes hatású hajjal ölelget különböző menő táskákat, de napszemüvegben is láthatjuk. A képeket az elismert páros, Mert Alas és Marcus Piggott lőtte.

Oszd meg másokkal is!
Mustra