Hátat fordító modellek, nyomasztó hangulat az új trend?

Új trend lehet kialakulóban a kampánykép-készítés területén. Az elmúlt pár szezon fotóit elnézve már nem divat kamaszlányos tekintetű, vidám, pozitív életérzést sugalló modellekkel hirdetni, ehelyett inkább a nyomasztóbb, sejtelmesebb témájú reklámképek számítanak menőnek kedvenc divatházainknál.

Ilyen rejtélyes, fallal szemben pózolós anyagot mutatott be a közelmúltban a Saint Laurent és a Chanel is, akiknél a sztármodellek, például Christopher Owens indierocksztár és a parfümöt promotáló Brad Pitt még háttal állva is kísértetiesen emlékeztettek Kurt Cobainra.

De nemcsak Hedi Slimane és Karl Lagerfeld állítja falhoz modelljeit, a Balenciaga új kreatív igazgatója, Alexander Wang sem híve a vidám témájú kampányfotóknak. Legújabb, 2013-as őszi-téli anyagát ő is egy igazi, kilencvenes évekbeli ikonnal, Kristen McMenamy-vel hirdeti, akiből szinte semmi nem látszik Steven Klein fekete-fehér fotóján.

Wang egyébként saját nevén futó márkájának reklámanyagát is hasonló stílusban készítette el az elmúlt időszakban. Nézze meg a galériában, hogyan szomorkodnak a szupermodellek a Givenchy, Helmut Lang, vagy a Dior kampányában!

Oszd meg másokkal is!
Mustra