Íme az elmúlt évek hat legrosszabb parfümreklámja

A legfrissebb Chanel No. 5 reklámkampányt Hollywood első számú szívtiprójával, Brad Pittel készítette el a francia divatház. Az Yves Saint Laurent reklámfotóira hajazó képeken a sármos színész hosszú hajjal, vastag, zavarba ejtő kecskeszakállal bámul maga elé, a kampányvideón pedig mond néhány hangzatos és közhelyes szót.

A balul sikerült Chanel kampány mellett összegyűjtöttük az elmúlt évek legrosszabb parfümreklámjait, Kardashianéktól Britney Spearsig. Döntse el ön, kié minden idők leghülyébb kampánya!

Khloe Kardashian : Unbreakable

A fogyitablettázó Kim Kardashian Sephorának készített parfümje után Khloe Kardashian 2011 februárjában férjével, Lamar Odommal dobta piacra Unbreakable névre keresztelt uniszex illatát. Az új valóságshow bejelentésével egy időben debütáló parfümöt, bár nehezen tudjuk elképzelni, de állítólag öt nap alatt elkapkodták az üzletekből. Az illathoz készített fél perces, softpornó jellegű kisfilmben Khloe és férje félmeztelenül pózolva, egymást simogatva ajánlgatják első közös illatukat – írja a sodahead.com. Minket nem győztek meg, és önt?

Beyonce: Heat

Az Obama-rajongó énekesnő Heat nevű illatát a Coty dobta piacra 2010 elején. A testápolóval is kiegészült csomag legkisebb kiszerelése akkor 39 dollár, 8500 forint volt. A celebparfümről és Beyonceról a dögös klippjeiről ismert Jake Nava készítette a másfél perces videót, melyhez a Fever című slágert választották háttérzenének. A Claude Dir és Olivier Gillotin által kikevert illat és annak neve a Grammy díjas énekesnő régebbi koncertkörútjait idézte, melynek egyik leglátványosabb showeleme volt a piros, a tűz és az arany, amit már-már szájbarágósan ad vissza a fülledt hangvételű kampányvideó.

Hilary Duff : With Love

A Stuff by Hilary Duff néven futó ruhakollekció után a gyerekkora óta fókuszban lévő híresség Elizabeth Ardennel együttműködve adta ki With Love nevű illatát, mely a 2007-es Dignity with Love című dalról kapta a nevét és a parfümhirdetésben is a videóklip részletei láthatóak. A parókás dominának öltözött Duff mellett az átlagos kisfilmben feltűnik Kellan Christopher Lutz is, aki az Alkonyat-filmekből lehet ismerős a Hilary Duff illatra leginkább fogékony kamasz célközönségnek.

Britney Spears : Fantasy

Az internetről letiltott Spears 2009-ben dobta piacra a nem túl eredeti nevet kapott Fantasyt. A rózsaszín, gyöngyökkel díszített üvegcsét a kétgyermekes énekesnő erdei tündérnek öltözve reklámozza egy sötét, sejtelmes erdőben futkározva. A fél perces klipben Britney Spearst nyilával eltalálja egy dögös vadász, de a rövid spotba belefért még egy-két oda nem illő jelenet is az énekesnő turnéiképeiből. A 30 éves Spears parfümjét 7700 forintért lehetett megvásárolni a parfümériákban.

Madonna: Truth or Dare

Ön szerint kié a legbénább parfüm reklám?

Az öregedéstől rettegő Madonna lemezével egy időben adta ki Truth or Dare (Felelsz vagy Mersz) fantázianevű illatát, melynek neve az énekesnő 1990-es Blond Ambition turnéjáról készült dokumentumfilmjére utal. Az egyébként a Dior Hypnotic Poison illatért rajongó Madonna kolleganőivel ellentétben egy szélesebb, 20-50 év közötti korosztályt célzott meg vad, virágillatú parfümjével, melyhez a kampányképeket a neccharisnyában, maszkkal pózoló korosodó díváról Mert Alas és Marcus Piggot készítették még 2010-ben.

Oszd meg másokkal is!
Mustra