A Lidl beszáll a divatba

Zanza!

Heidi Klum és a Lidl mindenki számára elérhetővé teszik a minőségi divatot. A Lidl ezzel a divatkampánnyal felértékeli ruházati kínálatát a vásárlók számára, emellett sokszínűséget és divatos újdonságokat ajánl.

Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy Heidi Klum divatrajongó, divattervező, és gyakran trendformáló is. Az azonban eddig titoknak számított, hogy a hamarosan induló divatkampány keretében a Lidl egyik komoly támogatója lesz! Ez a támogatás jelentősen túlmutat majd az egyszerű megjelenésen – Heidi ugyanis saját kollekciót tervezett a Lidl számára, amelyen kézírása is szerepel. A Lidl vásárlói az év végén találkozhatnak majd az exkluzív kínálattal.

Pressebild HK

„Remélem, hogy tetszeni fog a Lidl számára létrehozott kollekcióm. Nagy örömet jelentett számomra ez a munka... Hozzám hasonlóan a Lidl is komoly igényt támaszt a szuper áron elérhető jó minőségű termékek iránt. Hiszen a divatnak örömet kell jelentenie, és ezt mindenki számára elérhetővé kell tenni!” – mondta Heidi Klum az együttműködés bejelentésekor.

 A divatkampány tartós lendületét a „Lidl divathét” adja: ez évente többször, nemzetközi szinten minden Lidl áruházban megrendezésre kerül. A kiskereskedelmi egységekben kizárólag ezeken a heteken kerül sor a divatkollekció bemutatására. A kezdő lépést Heidi Klum teszi meg. „Heidi tökéletes inspirációs forrást jelent. Otthonosan mozog a divatvilág nagyvárosaiban, energiát és életörömet sugároz, emellett megmaradt természetesnek. Heidi a megfelelő ember a Lidl és vásárlóink számára!” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. „Nagyon örülünk, hogy a „Lidl divathét” keretében elsőként mutathatjuk be Heidi kollekcióját.” 

Blogmustra