A Gucci szerint ennyire menő Budapest

Zanza!

Nemcsak az Americana Manhasset szerint menő Budapest, de a világ egyik legdrágább divatháza, a Gucci szerint is az. Ezért a félig magyar, félig kanadai művésszel, Petra Collinsszal nálunk készítették el 2017-es nyári szemüvegkollekciójuk reklámfilmjét.

“Budapest az egyetlen hely a világon, ahol igazán otthon érzem magam” – állítja a 24 éves fotós, aki annyira felkapott lett az utóbbi években, hogy helyet kapott a Gucci és a Calvin Klein kampányban és menstruációs pólót tervezett a provokatív American Apparelnek.

Collins Magyarországon forgatott szürreális kisfilmjében egyébként az unokatestvérei szerepelnek, Billy Idol Eyes without Faces című számának a feldolgozása szól, van benne némi magyar szöveg, tipikus pesti gangos ház, otthonkás nagymama, a Gellért-fürdő, némi magyar vidék, és persze rengeteg Gucci. A hazánkban otthonosan mozgó, magyarul is beszélő Collins pár évvel ezelőtt már forgatott a fővárosról és a Balaton környékéről, azt az országimázs filmet ide kattintva nézheti meg, az Instán pedig itt követheti be a több mint 450 ezer követőt számláló művészt.

Blogmustra