OFFLINE

Végre egy szórakoztató divatbemutató!

2014. február 22., szombat 09:15

A Moschino híres arról, hogy imád viccet csinálni a milánói showból, de Jeremy Scottnak sikerült új szintre emelnie a giccset és iróniát – írja a Fashionista. A régi olasz márkának október óta a gyakran tömegkultúrából inspirálódó, extrém stílusú Scott a kreatívvezetője, úgyhogy nagyon várta már a divatvilág ezt a első bemutatót.

A ronda cipőiről ismert Scott kitett magáért, az őszi-téli kollekció ruhái feltűnőek, ízléstelenek és nagyon amerikaiak voltak. A nézők egy része vette a lapot és boldogan twittelt arról, hogy ez az igazi "fast fashion", a jelenlévők másik része viszont teljesen kiborult és McDonalds reklámnak minősítette a showt. Volt olyan, aki szerint Scott kinyírta a Moschinót ezzel a kollekcióval, de egyre többen írják ki Twitteren, hogy zseniális húzásnak találják a mekis ruhákat.

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

Szerintünk tuti, hogy nagyon sok külföldi divatblogger és trendmániás – főleg a feltűnő cuccokra különösen vevő ázsiaiak – már most sorban áll a sültkrumplis táskákért és spongyabobos kabátokért, ahogy az is biztos, hogy ezt a divatbemutatót nem felejti el egyhamar senki, az se, aki csak fotókat lát belőle.

A túl színes gyorséttermes és rajzfilmes ruhákon kívül egyébként még Chanel-szerű, láncokkal és logókkal túlpakolt kiskosztümöket, miniket és dzsekiket is kifutóra küldött Scott. Ez a része a shownak szerintünk sokkal kínosabb volt, mint a mekis: évek óta nyomják a nagy tervezők a kurvás stílust, mintha kötelező lenne, pedig Rihannán kívül ez senkinek nem áll jól, elfelejthetnék végre.

A McDonalds jelhez hasonlóan hajlított M betűt – mely itt a Moschinóra kéne, hogy utaljon – és a tápértékekkel telenyomott menyasszonyi ruhát legalább lehet viccként értelmezni, de a combközépig érő, arannyal kivert csizmákat, rengeteg feltűnő márkajelzést, aranyszín bőrcuccokat és fukszokat tényleg csak klipekben szeretnénk viszontlátni – vagy inkább ott se. Ahogy a Fashionista is írja: ezek borzasztó közönséges darabok, ráadásul hasonló stílusú ruhák évek óta keringenek a fast fashion trendekben is. Ha mindenképp hibát szeretnénk keresni Scott bemutatójában, az eredetiség hiányát a popkultúrás vonalnál is felemlegethetjük: az utcai divatban szezonok óta jelen vannak hasonló motívumok, vicces pulcsit, rajzfilmes szoknyát már a legkommerszebb kínai webshopból rendelhetünk pár dollárért.

Azt, hogy jó-e a kollekció vagy sem, mindenki maga dönti el – ön is megszavazhatja, hogy menőnek vagy cikinek látja a gyűjteményt –, de az biztos, hogy Scott elérte vele, hogy a rég alvó Moschino márka visszakerüljön a térképre. A cuki-vicces táskákat, felsőket, szetteket folyamatosan posztolgatni fogják Twitteren, jó eséllyel már holnap Moschinóban mennek a legmenőbb divatszakik a milánói divathét éppen esedékes bemutatóira, jól fognak mutatni a mekis kiegészítők az editorialokban, és ha a celebek is rákapnak a sültkrumplis stílusra, még sokáig tele lesznek a bulvárlapok is Scott ruháival.

1010 szavazat 1084 szavazat

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta