Jimmy Choo nem tervezett egy cipőt sem

Zanza!

Lerántotta a leplet a Jimmy Choo legendáról a márka névadója és társ-alapítója, Tamara Mellon a minap a Today Show-ban. A multimilliomos üzletasszonyt az In My Shoes című önéletrajzi könyve miatt hívták meg az amerikai műsorba, melyben a riporternek elmondta, hogy Jimmy Choo soha nem tervezett egyetlen cipőt sem a márkának.

„Az eredeti elképzelés az volt, hogy Jimmy tervezi a kollekciókat én pedig viszem az üzleti ügyeket. De hamar világossá vált, hogy Jimmynek semmi érzéke nincs a tervezéshez. Ő egy suszter” – mondta Mellon, aki azt is elkotyogta a műsorban, hogy a vázlatokat Choo unokahúga, Sandra Choi készítette, Choo-tól soha egyetlen tervet nem kapott a közös munka során. Choi állítólag gyakran ment a londoni Portobello Road-on található vintage üzlekbe ihletet meríteni a tervezéshez.

„2000 végén a Jimmy Choo nyeresége körülbelül 3 millió font volt évente. Saját butikunk volt Londonban, de képviseltettük magunkat 450 nagyobb üzletben is, beleértve a Harrods és Selfridges áruházakat is. Mindezek tetejébe megnyertük a British Fashion Council (Brit Divattanács) díját, amit Jimmy vett át a nevünkben, bár a kivitelezésben semmilyen szinten nem vett részt” – mondja a Manolo Blahnikkal és Louboutinnel egy lapon emlegett Choo-ról az üzletasszony, aki 2011-ben 170 milliárd forintért adta el a vállalatot a német Labelux-nak. Choo pedig a számos konfrontáció miatt már 2001-ben megvált részesedésétől.

A régebben az angol az Vogue-nál dolgozó Mellon könyve a kilencvenes évektől követi végig a kapcsolatot Choo-val, de bepillantást enged a 46 éves üzletasszony magánéletébe is, aki teljes mértékben feltárja ital- és kábítószer problémáinak időszakát is – írja a dailymail.co.uk az A-listás sztárok (Victoria Beckham, Sarah Jessica Parker) kedvenc márkájának fejéről.

Jimmy Choo, aki állítólag nem tud cipőt tervezni
Jimmy Choo, aki állítólag nem tud cipőt tervezniFotó: Tim Graham / Europress / Getty

„Miután Choo kiszállt az üzletből, kemény időszak köszöntött be az életemben. 2004-ben meghalt az apám, majd 2005-ben elváltam „Playboy” férjemtől. Reggel hatkor egy pohár borral indítottam a napot, majd felhívtam a díleremet. Volt, hogy három órára mentem be dolgozni. Nem tudom elhinni, hogy ez valóban megtörtént. Volt egy álmom és egy látomásom. És ez most itt a valóság” – emlékszik vissza a nehéz évekre Mellon, aki mára felfegyverkezett annyi üzleti tapasztalattal, hogy idén ősszel saját nevén készül beindítani egy új vállalkozást.

Mellon a tamaramellon.com névre keresztelt üzletet lányával, Minty-vel kívánja beindítani első körben New Yorkban és Londonban. A ready-to-wear ruhákat, táskákat, illetve cipőket az üzletasszony szerint „megfizethető luxus” áron, 295-4500 dollár (64.660 – 986.330 forint) között lehet majd beszerezni a divatmániásoknak. Ha pedig érdekli, milyen titkokat rejt Mellon könyve a Jimmy Choo legendáról, ide kattintva 13.20 fontért, 4600 forintért megrendelheti.

Tetszik önnek a Dívány Tejben-Vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy érdekes posztunkról sem!
Tamara Mellon 170 milliárd forintért vált meg a Jimmy Chootól.
Tamara Mellon 170 milliárd forintért vált meg a Jimmy Chootól.Fotó: Donato Sardella / Europress / Getty
Blogmustra