LÁJFHEKK

Ezek a törzsvásárlói kártyák érik meg a legjobban

2014. március 13., csütörtök 15:14

Bár jól jöhet, ha vannak bejáratott boltjai, manapság már nem kell mindig ugyanazon a helyen vásárolni, hogy törzsvásárlói kártyát kapjon az ember: elég csak igényelni, és máris törzsvásárló lesz. Általában ez kedvezményt jelent a legtöbb helyen, de van ahol egyéb extra ajánlatokat is. Néhány kártyát szerkesztőségünkön belül többen is utálnak, megint mások szinte mindenki tárcájában ott lapulnak. Az tény, hogy rengeteg megoldás közül lehet választani, így jól fontolja meg melyek azok, amiket minden nap magával hord.

DM kártya

Az abszolút kedvenc a szerkesztőségen belül a Drogerie Markt törzsvásárlói kártyája. Ami miatt szinte mindenkinek van, az a kuponfüzet, amiket különböző mennyiségű pontok fejében lehet beváltani például akár 50% kedvezményt is biztosító termékkuponokra. Ami külön pozitív, hogy nincs benne semmi titkolnivaló, nem a beváltás után derül ki, hogy igazából semmi olyan nincs, amit szívesen megvenne, még úgy sem, ha feleannyiba kerü: a boltokban bárki belenézhet, milyen aktuális kuponokat szerezhet be. Szeretjük még azért is, mert 300 forintonként jár pont, és mert a Joker kuponnal bármire kaphat 25% kedvezményt. 

Rossmann

A DM nagy riválisa a Rossmann, ahol szintén részt lehet venni törzsvásárlói programban, de ez már nem annyira nagyvonalú, mint az előző. Aki viszont valamiért ragaszkodik a Rossmann sajátmárkás termékeihez, annak vonzó lehet, hogy hétköznapokon 5% kedvezményt kap a márkatermékek árából, valamint az akciós hetek alkalmával is kedvezményesen tud vásárolni. Az egyetlen bökkenő, hogy ezt is csak hétköznap lehet igénybevenni, aminek lényegét egyáltalán nem értjük, hiszen ezek nem egyedi elbírálású vásárlások, ahol a központban kell engedélyeztetni a 9-5-ig dolgozó munkatársnővel, hogy megadják-e a kedvezményt a sajátmárkás körömlakklemosóra, vagy csak a hajlakkot viheti el kedvezményesen a vásárló. 

Auchan

Csak néhány áruházban elérhető ez a hűségprogram, aminek a lényege elég egyszerű: ezer forintonként jár egy pont, amit aztán levásárolhat pontonként 5 forintért. Sőt, minden hónapban tartanak duplapontos napokat, ami azt jelenti, hogy ezer forintonként két pontot írnak jóvá. Üzemanyagra vagy például mobil előfizetésre viszont nem tudja beváltani a pontokat, és azt is tartsa fejben, hogy beváltáskor vásárlásának csak a 90%-át rendezheti pontokból. 

Libri

Kiváltani ezt is ingyen lehet, mégis szerkesztőségen belül is volt aki a pokolba kívánta a Libri hűséges vásárlóinak szánt programot . Az egészben talán a legidegesítőbb elem az átláthatatlanság, ugyanis a kedvezmény mértéke különböző értékhatároktól függ, így aki nem vásárol sokat, az ne is számítson nagyobb kedvezményekre. Ráadásul sem antikvár könyvek vásárlása, sem a kiszállítási díj nem számít bele a halmozott összegbe, amik a későbbi kedvezmény mértékét jelentik. Sőt, a halmozott összeg az új év első napján lenullázódik, és újraindul az egész, bár egy évig még megilleti az a kedvezményfokozat, amit sikerült előző évben összevásárolnia magának. 

The Body Shop

Akik egyébként is szeretik a Body Shop termékeit, azoknak gyakorlatilag kötelező kiváltani egy ilyen törzsvásárlói kártyát. A kártya kiváltása ingyenes, és akár az interneten is meg lehet rendelni, persze csak akkor, ha egyébként is rendel terméket. A lényege: ezer forintos költések után kap rá egy pontot, ha összegyűlik a 30 pont, akkor pedig kap egy 3000 forint értékű utalványt, amit bármire felhasználhat. 

Ofotért és Vision Express

Ha szemüvegre vagy kontaktlencsére van szüksége, vagy akár rendszeresen elhagyja a napszemüvegét, érdemes valamelyik bolthálózatnál törzsvásárlói kártyát igényelni. A két hely kedvezményei nagyjából hasonlóak: mindkét helyen 15% kedvezménnyel vásárolhat, és ha rendszeresen kontaktlencsét használ, akár az internetről is megrendelheti. Mindkét helyre vonatkozik, hogy akár családtagjai is igénybe vehetik az önnek járó kedvezmény felét, és az utolsó vásárlástól számított három évig lehetnek törzsvásárlók. Persze mindkettőhöz jár ingyenes szemvizsgálat is, és az akciókról is elsőkézből értesülhet (vagyis hírlevelet is küldenek) 

Douglas

A Douglas törzsvásárlói kártya is felemás érzelmeket vált ki. Kezdjük azzal, hogy vagy egyszerre vásárol 30 ezer forint értékben és akkor igényelheti, vagy 5000 forintonként gyűjt matricákat és ha betelik, akkor lehet törzsvásárló. Ráadásul utána is csak 5% kedvezményt biztosít, ami azért nem egy olyan hatalmas összeg. Emellett kedvezményesen vehet részt az átváltoztatós programokban (=új sminket kap), extra akciók is várják kimondottan a törzsvásárlóknak, sőt hírlevelet is kap. Valamint évente kétszer vásárolhat szépségdobozt  3990 forintért, amiben három terméket és három luxusmintát talál, ráadásul ezeket a termékeket utána két hónapig 20% kedvezménnyel megvásárolhatja. Persze, felmerül a kérdés: minek venném meg mégegyszer az elkövetkezendő két hónapban, mikor most vettem meg..?

Marionnaud 

Ezzel szemben a Marionnaud hűségkártyát ingyen megkapja, ráadásul kapásból 50 pontot adnak is rá. Ezután 300 forintonként kap egy pontot, 100 pont után pedig egy 1500 forint értékű levásárolható csekket. Ha a születésnapján (vagy az azt megelőző, vagy az utáni napon) vásárol, akkor pedig dupla pontot kap. Sőt, a kártya országok között is átjárható, így mindegy, melyik európai országban vásárol, a pontokat ekkor is megkapja. 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

KAPCSOLATSULI 6 szokás, amivel villámgyorsan kinyírhatod a kapcsolatodat

Vannak szokásaink, amelyekről nem is tudjuk, hogy észrevétlenül, ám annál hatékonyabban rombolják a párkapcsolatunkat. Amikor pedig a párunk a válást, szakítást fontolgatja, nem értjük, hogy mi történt.

TÖRI MÁSKÉPP Szőrös hableány, tudós ló - mulatságok a Monarchiában

A kiegyezést követően gyors tempóban újabb és újabb létesítmények emelkedtek a Ligetben, amit a milleniumi ünnepségek még inkább felgyorsítottak. És ott aztán volt mulatság!

DICE&SORCERY A látszat sohasem csalt még ekkorát!

A Mario + Rabbids Kingdom Battle amennyire valószínűtlen, annyira zseniális. Játékosok figyelem!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta