KÖLYÖK

Egyre több gyereknek nincs fogalma arról, mi az a reklám

2017. március 19., vasárnap 15:35

Ahogy egyre több felhasználó szünteti meg a kábeltévé előfizetését, és vált streaming szolgáltatásokra, egyre több gyerek akad, akinek fogalma sincs, mi fán terem a reklám. Mindezt a Netflix reklámmentes online jelenlétének köszönhetjük.

 

Az érdekes adatra az Extreamist bukkant rá, akik arra voltak kíváncsiak, hány csak Netflixet használó szülő 10 éven aluli gyerekének kínai a reklám fogalma. 50 netflixes, és 50 klasszikus formában tévéző háztartást hasonlítottak össze, némileg meglepő eredményekkel. A netflixes kölykök 82 százalékának fogalma sem volt, mi az, hogy reklám. Hozzá kell tenni persze, hogy a kábeles csapatban is akadt 38 százalék, aki hasonlóan értetlenül állt a furcsa megszakítások előtt.

shutterstock 145682042

Úgy tűnik, kedvenc meséjének félbeszakítása egészen traumatikus élményt jelent egy netflixes hatévesnek. Egy olvasó kislánya például könnyekben tört ki, amikor egy barátjuk lakásában először találkozott a jelenséggel. Más szülők megnyugtatónak találják, hogy otthagyhatják a gyereket a tv előtt, és nem sütik ki az agyát a mosóporreklámok. Sok kábeles szülő ugyanakkor arról számolt be, hogy gyerekeik imádják a reklámokat.

Egy másik felmérés arra mutatott rá, hogy a Netflixes szülők évente akár 160 órányi reklám-bámulást is megspórolhatnak kábeles társaikhoz képest. Volt is pánik 2015 nyarán, amikor a cég bejelentette, sajátkészítésű tartalmait bizony reklámozni fogja. A Netflix ugyanakkor ragaszkodik hozzá, hogy ezek nem reklámok, csak ajánlók. A Netflixes politikának azért a kábeles háztartásokra nézve is van jótékony hatása, a reklámmentes övezet más csatornákat is reklámaik megkurtítására bírt.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2017.03.20 08:05:56fda

    De jó, hogy valaki megint lefordított egy Magyarországon teljesen érdektelen cikket!

  • 2017.03.20 08:14:34Void Bunkoid

    "A Netflix ugyanakkor ragaszkodik hozzá, hogy ezek nem reklámok, csak ajánlók."

    Ez így van. Mint már pár hónapja tudjuk, a hazugságok is tulajdonképpen csak alternatív tények.

  • 2017.03.20 12:37:25Terézágyú

    netflix reklám????????????????? hol a végén az (x) ??????????????

SZÓLJON HOZZÁ!

Blogok, amiket olvasunk

KETTŐS MÉRCE Percenként keres annyit, mint más havonta

Mészáros Lőrinc tavaly 96 milliárd forinttal gazdagodott. Napi 263 millió, percenként 183 ezer forint gyarapodás. Nem rossz!

KREATÍV PSZICHOLÓGIA Ezek a játszmák teszik tönkre a kapcsolatainkat

A játszmákkal nem csupán saját magunkat tehetjük boldogtalanná, de embertársainkat is az őrületbe kergethetjük játszi könnyedséggel.

HATÁRÁTKELŐ Hogyan szerezzünk barátokat külföldön?

Négy éve költöztünk Svédországba, nulla kapcsolattal. Innen épült fel a társaságunk. Tippek barátkozáshoz.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés