GASZTRO RÖVIDHÍR

Amerikában a McCafé előzi a Starbucks-ot

2011. április 23., szombat 16:48

Jóval kevésbé hajlandóak megcsalni kedvenc kávézóláncukat a McCaféba járó koffeinfüggők, mint azok, akik a Starbucks-ba, vagy a Dunkin' Donuts-ba járnak kávéért.

Tizenötezer fős közvéleménykutatás eredményét közölte a Wall Street Journal nyomán a Slashfood.

A kutatás a rendszeres kávéfogyasztók szokásait, pontosabban hűségességüket vizsgálta. Arra jutottak, hogy míg a magukat Starbucks-osnak vagy Dunkin' Donutsos-nak vallók ötvenhárom százaléka fogyaszt alkalmanként másik láncnál kávét, addig ez a McDonald's-osok mindössze huszonkilenc százalékára igaz. A piackutatást végző cég (CustomersDNA) egyik alapítója, Dave Jankins a WSJ-nek elmondta, hogy ez az eredmény azért nagyon fontos a cégek számára, mert a kávéháború itt fog eldőlni: hogy melyik cég tudja megakadályozni, hogy az állandó kuncsaftjai egy-egy kávéra átpártoljanak a konkurenciához.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta