Ezzel a zseniális ötlettel állt elő az IKEA

GettyImages-1463535236
Olvasási idő kb. 1 perc

A brit IKEA a múlt héten indított „Karrierek másként” néven új kampányt. Céljuk, hogy a vállalat korábbi stratégiáját tovább fejlesztve egy új szintre emeljék employer branding aktivitását.

A svéd bútoráruház egyik fő célja, hogy a fiatalabb generációkat leendő munkavállalóként is magához vonzza. 

Az IKEA zseniális ötlete révén ki sem kell mozdulni a fizetésért

Az IKEA szórakoztató módon igyekszik a legfiatalabbakkal is megismertetni a vállalatot. Ennek egyik lépéseként virtuális felületen hozta létre saját üzleteinek mását, ahol egyesek próbára tehetik szerencséjüket, s nem csak virtuális fizetést kaphatnak cserébe. Az érdeklődők az áruház munkamenetével is megismerkedhetnek, s ki sem kell mozdulniuk otthonukból. Hogy miként jelentkezhetnek a fiatalok az álláshirdetésre, s mennyit kereshetnek az élethű játék során, a MediaFuture itt elérhető cikkében ismertette. 

Vedd meg fél áron a Dívány első könyvét!

A Dívány újságírói által felkutatott történetek fele a 20. század elejének Magyarországát idézi meg, a másik fele pedig a világ tucatnyi országából mutat be egészen különös eseteket.

Tekintsd meg a kötetet, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek