Ezzel a zseniális ötlettel állt elő az IKEA

GettyImages-1463535236
Olvasási idő kb. 1 perc

A brit IKEA a múlt héten indított „Karrierek másként” néven új kampányt. Céljuk, hogy a vállalat korábbi stratégiáját tovább fejlesztve egy új szintre emeljék employer branding aktivitását.

A svéd bútoráruház egyik fő célja, hogy a fiatalabb generációkat leendő munkavállalóként is magához vonzza. 

Az IKEA zseniális ötlete révén ki sem kell mozdulni a fizetésért

Az IKEA szórakoztató módon igyekszik a legfiatalabbakkal is megismertetni a vállalatot. Ennek egyik lépéseként virtuális felületen hozta létre saját üzleteinek mását, ahol egyesek próbára tehetik szerencséjüket, s nem csak virtuális fizetést kaphatnak cserébe. Az érdeklődők az áruház munkamenetével is megismerkedhetnek, s ki sem kell mozdulniuk otthonukból. Hogy miként jelentkezhetnek a fiatalok az álláshirdetésre, s mennyit kereshetnek az élethű játék során, a MediaFuture itt elérhető cikkében ismertette. 

Kutyabarátok készüljetek!

Jön a Dogz, az év legnagyobb kutyás fesztiválja! Falkasétákkal, állatorvosi tanácsadással, kutyás bemutatókkal, kutya&gazdi fotózással és sok más ingyenes programmal várunk szeptember 7-én a Városligeti Nagyréten. 

Váltsatok jegyet a DOGZ fesztivál színpad izgalmas előadásaira is!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek