A svéd bútoráruház egyik fő célja, hogy a fiatalabb generációkat leendő munkavállalóként is magához vonzza.
Az IKEA zseniális ötlete révén ki sem kell mozdulni a fizetésért
Az IKEA szórakoztató módon igyekszik a legfiatalabbakkal is megismertetni a vállalatot. Ennek egyik lépéseként virtuális felületen hozta létre saját üzleteinek mását, ahol egyesek próbára tehetik szerencséjüket, s nem csak virtuális fizetést kaphatnak cserébe. Az érdeklődők az áruház munkamenetével is megismerkedhetnek, s ki sem kell mozdulniuk otthonukból. Hogy miként jelentkezhetnek a fiatalok az álláshirdetésre, s mennyit kereshetnek az élethű játék során, a MediaFuture itt elérhető cikkében ismertette.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés