Nem sokkolni szeretnénk, van elég bajod így is. Inkább figyelmedbe ajánlunk egy francia influenszert, bizonyos B-t, aki, hasonlóan más influenszerekehez, szépen szerkesztett szelfiket oszt meg magáról vásárlás, utazás, mindennapi élet közben. A különbség csak annyi, hogy B egy méhecske.
B profilját a Fondation de France nevű szervezet kezeli, amely egyik fontos feladatának tartja, hogy felhívja a figyelmet a méhekre leselkedő veszélyekre és a populáció rohamos csökkenésére. A beporzórovarok szerepe óriási: az USDA adatai szerint minden harmadik falat Amerikában elfogyasztott ételért az ő munkájuknak lehet köszönetet mondani. Nézd csak, home office-ban is milyen szorgalmasan dolgozik:
Áldásos tevékenységének köszönhetően mára csaknem 270.000-en követik profilját, és tudnak meg kedves és szerethető módon fontos információkat a méhek védelméről. Soha rosszabb hatásgyakorlót!