A SK-II által készített reklám az ázsiai országokban élő nőkre különösen nagy nyomást gyakorló házassági és családalapítási kényszerről mondja el a véleményét, arra bíztatva a reklámfilmben szereplő, egyébként egytől egyik kifejezetten fiatalos és modellalkatú nőket, hagyják már figyelmen kívül a társadalom ostoba elvárásait, és vállalják bátran a korukat. A kozmetikai cég által készített tanulmány szerint egyébként ezek az elvárások olyannyira jelen vannak a nők életében, hogy mindössze 10-ből 2 ázsiai hölgy képes gond nélkül elfogadnia tényt, hogy előbb-utóbb ő is megöregszik.
Matuzsálemi kor
Arrafelé nagyjából 30 körül jár le a nők szavatossági ideje, bár úgy tűnik, aki SK-II termékeket használ, kitolhatja egy kicsit a határidőt. A SK-II mindenesetre mindenképp jól jön ki a dologból: felhívták a figyelmet egy problémára, elérték, hogy beszéljenek róla az emberek, és még 1-2 fiatalító arckrémet is eladhatnak a törülközőt bedobni ezentúl még 32-33 évesen sem hajlandó nőknek.