Imádnivaló nagymamákkal reklámoz a Dolce & Gabbana

Olvasási idő kb. 2 perc
o-DOLCE-AND-GABBANA-570
Dolce & Gabbana

Míg a tavalyi szezonban olaszleckéket adó modellfiúkkal hívta fel magára a figyelmet a Dolce & Gabbana, addig a 2015-ös tavaszi-nyári kampányát imádnivaló nagymamákkal kívánja eladni. A trükk jól láthatón bevált, mivel a látványos, spanyol fiesta ihletésű kampány még a karácsonyi őrület alatt is futótűzként terjedt az interneten – számol be a huffingtonpost.com a divatház egyik tervezője, Domenico Dolce által lőtt sorozatról.

A hatásvadász, de jól működő kampányban a drágakövekkel kirakott arany tiarával és vörös szegfűvel pózoló jókedélyű idős asszonyok és szemrevaló torreádorok között olyan mediterrán szépségek tűnnek még fel, mint Bianca Balti, Vittoria Ceretti, Irina Sharipova és Blanca Padilla. A kedvenc jelenetünk mégis az, mikor az idős modellek a szezon egyik legerősebb kiegészítőjével, a szaténnal bélelt baba-doboznak látszó táskával pózolnak a kamerának.

image
Dolce & Gabbana

Bár a divatipar általában inkább a fiatal modelleket részesíti előnyben, azért mégsem a szicíliai márka az első, mely idős modelleket kért fel kampányarcának. Az elmúlt időszakban az új-zélandi designer, Karen Walker dolgozott 65 és 92 év közötti modellekkel, de a Lanvin tervezője, Alber Elbaz, valamint Jean Paul Gaultier is érettebb nőkre cserélte le huszonéves modelljeit az elmúlt időszakban. Mindenesetre a Dolce & Gabbana feketébe öltözött modelljei teljes mértékben ellopták a showt a mélyvörös ajkakkal pózoló szupermodellek és a körülöttük legyeskedő torreádorok elől – megkockáztatjuk, hogy nem lesz már ennél menőbb reklám a szezonban. Győződjön meg róla a saját szemével, kattintson a videóra!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?
Érdekességek