Iskolákat támogattak a Gyermelyi rajongói

Olvasási idő kb. 2 perc

Te támogattál már a vásárlásoddal valamely számodra fontos ügyet? A Gyermelyi vásárlói tudják, milyen jó érzés ez, hiszen általános iskolák támogatói lettek tavaly év végén.

A Gyermelyi Magyarország piacvezető tésztagyártója, emellett legnagyobb tojástermelője és megkerülhetetlen malomipari szereplője. Kiváló alapanyagokból, kifogástalan technológiával készült minőségi termékeinkkel – a finom ételeken túl – tavaly év végén valami különlegeset is szerettünk volna az asztalra tenni.

Gyermelyi csoportkep 2100x1400

2020. szeptember 1. és december 31. között iskolai támogató programot hirdettünk, melynek keretében az ország 80 szerencsés általános iskolai osztálya részesülhetett a felajánlott, összesen 11 millió forintos támogatásból.

E jelentős összegű támogatás egy részének megnyeréséhez tetszőleges Gyermelyi termékeket (tésztát, lisztet vagy tojást) kellett megvásárolni, és a vásárlásért kapott blokk birtokában felkeresni az egyeltamogato.gyermelyi.hu oldalt. Itt kiválasztani a listából a támogatni kívánt osztályt, feltölteni a vásárlást igazoló blokk adatait. A legtöbb szavazatot kapott, első három helyezett osztály biztos pénznyereményt, így az 1. helyezett 200 000 Ft-ot, a 2. helyezett 150 000 Ft-ot, a 3. helyezett pedig 100 000 Ft-ot kapott, emellett megyénként kisorsolásra került 1x100.000 Ft a további helyezettek között.

A támogatói akció értékelése a közelmúltban megtörtént, csupa pozitív eredményt könyvelhettünk el: a Gyermelyi termékek kedvelői hatalmas lelkesedéssel szálltak be támogatói akciónkba. Lentitől Nyírlugosig az egész ország megmozdult, hiszen egy újszerű nyerési eséllyel találkozhattak a fogyasztók, ahol másokat, a szívüknek kedves osztályt vagy közösséget támogathatták vásárlásaikkal, mely láthatóan motiválóan hatott rájuk. Több ezer vásárló több tízezer AP kódot töltött fel a program ideje alatt, hogy támogatóvá válhasson, mi pedig, a Gyermelyi Zrt. örömmel tapasztalhattuk meg, hogy mekkora erő rejlik egy ilyen különleges összefogásban.

Ezt a cikket nem a Dívány szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek